کد خبر: ۱۶۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) شیراز:

خدمت جهادی دلیل ایجاد قرارگاه محرومیت‌زدایی است

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز گفت: ایجاد قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی مشترک در شمال غرب شیراز ضرورت داشت تا به محرومیت‌زدایی و اقدامات خدمت جهادی در راستای خدمت به مردم شرایط بهتری پیدا کند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، نشست مشترک قرارگاه محرومیت‌زدایی شمال غرب شیراز با کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد. 

 غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) شیراز در این نشست با بیان اینکه بر وجود بافت‌های فرسوده در روستاهای قصرقمشه، گویم، جوادیه، حسین‌آباد و دینکان گفت: شهرک‌سازی‌های جدید بدون توجه به لزوم زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مانند مسجد و بازارچه، افزایش حاشیه‌نشینی و ساخت منازل کوچک و بدون نظارت در خارج از محدوده شهری، به دلیل گرانی زمین و مسکن است. 

 احمدی تصریح کرد: ایجاد قرارگاه جهادی محرومیت‌زدایی مشترک در شمال غرب شیراز ضرورت داشت تا به محرومیت‌زدایی و اقدامات خدمت جهادی در راستای خدمت به مردم شرایط بهتری پیدا کند. 

وی اظهار داشت: ساخت‌وسازهای محدوده خدمات شهری، تعطیلی و بی‌ثمر بودن تعدادی از فرهنگ‌سراها و خانه‌های محله و نبود باغ خانواده و محل مناسب برای تفریح سالم بانوان از جمله محرومیت‌های موجود در منطقه است. 

در پایان این نشست از نقاط محروم جوادیه و قصرقمشه بازدید و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان