کد خبر: ۱۶۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "شیرازه":

جنایات غزه تمام وجدان‌های بیدار را تحریک کرد

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورا اسلامی گفت: جنایاتی که در غزه انجام می‌شود تمام وجدان‌های بیدار دنیا را تحریک کرد و همه باید احساس مسئولیت و به‌نوعی ابراز همدردی کنند و از همه امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند جهت فشار بر اسرائیل غاصب بیاورند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مردم سومین حرم اهل‌بیت هم‌زمان با سراسر کشور برای بار دوم با حضور خود در حرم مطهر شاه‌چراغ جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را به غزه محکوم کردند .

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورا اسلامی در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار این رسانه گفت: جنایاتی که در غزه انجام می‌شود تمام وجدان‌های بیدار دنیا را تحریک کرد و همه باید احساس مسئولیت و به‌نوعی ابراز همدردی کنند و از همه امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند جهت فشار بر اسرائیل غاصب بیاورند؛ بلکه دست از تجاوزگری بردارد.

وی با اشاره به پایان‌دادن محاصره غذا و دارو به غزه افزود: کشورهای حامی مظلوم و همچنین مجامع بین‌المللی باید از همه ابزار است خود جهت رفع محاصره غزه اقدام کنند و می‌بایست مسیری جهت مداوای مجروحین پزشکی و انتقال دارو به غزه بازگشایی شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم با این تجمعات فشارهای سیاسی که در اختیار دولت و ملت است بر علیه تجاوزگری رژیم کودکش صهیونیستی استفاده کنیم.


تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


قادری بیان کرد: جنایت هولناک از سوی رژیم غاصب صهیونیستی مصداق علنی نسل‌کشی است که این نشان از خوی درندگی رژیم صهیونیستی است و برای جهانیان ماهیت اصلی این رژیم جعلی ثابت شد و باید مسیر مجازات اسرائیل در مجامع بین‌المللی به دلیل تجاوزات وحشیانه به غزه بدون فوت وقت انجام شود.

 این مقام مسئول در پایان افزود: انتظار می‌رود جامعه جهانی به‌ویژه سازمان ملل و سران کشورهای اسلامی ضمن محکومیت جنایات این رژیم غاصب، اقدامات مؤثری در جهت پایان‌دادن به حملات غیرانسانی صهیونیست‌ها علیه ملّت فلسطین انجام دهند و به مسئولیت بین‌المللی خود در قبال این نسل‌کشی با جدیت به معنای واقعی کلمه عمل کنند.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان