کد خبر: ۱۶۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام کرد:

برگزاری راهپیمایی در حمایت از مردم غزه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت:برای حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، مردم شهر شیراز و سایر شهرستان‌های فارس روز جمعه ۱۷ آذرماه پس از اقامه نمازجمعه راهپیمایی خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی حملات خود را به نوار غزه پس از پایان آتش‌بس، شدت بخشیده و با بمباران هوایی و توپخانه‌ای به مردم غزه تعداد زیادی از کودکان، زنان و مردم غیرنظامی را به شهادت رسانده و به خاک و خون می‌کشد و با بی‌رحمی خانه‌ها را بر سر آن‌ها خراب می‌کند و به نسل‌کشی خودش در غزه و فلسطین ادامه می‌دهد.

وی افزود: به همین جهت برای حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، مردم شهر شیراز و سایر شهرستان‌های فارس راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: این راهپیمایی روز جمعه ۱۷ آذرماه پس از اقامه نمازجمعه از محل برگزاری نمازجمعه برگزار خواهد شد و مردم شیراز و شهرستان‌ها با حضور خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

انتهای پیام/




برچسب ها: راهپیمایی ، غزه ، فلسطین
نظرات بینندگان