کد خبر: ۱۶۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس:

قاچاقچیان کالا و دام در دام قانون گرفتار شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از مجازات و جریمه قاچاقچیان و افراد متخلف در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت متخلفان و جریمه نقدی آن‌ها خبر داد.

وی اظهار کرد: پرونده نگهداری و فروش کالا‌های برقی قاچاق شامل اتومو، هندزفری، مبدل موس و ست ماشین اصلاح به ارزش یک میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال در یکی از شعب تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

سالاری ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت جریمه یک میلیاد و ۵۵۹ میلیون ریالی نیز محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به شعبه دهم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز ارسال کردند.
محکومیت ۴ میلیارد ریالی قاچاقچی کالا

وی در ادامه از جریمه ۴ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریالی قاچاقچی کالا در شیراز نیز خبر داد و اظهار کرد: پرونده نگهداری و فروش ۱۵۷ عدد کارت گرافیک به ارزش ۴ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال در یکی از شعب تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

سالاری افزود: این شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز برشمرد و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت جریمه ۴ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریالی نیز محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به شعبه دهم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز ارسال کردند.
خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید

قاچاقچی دام زنده به پرداخت جریمه افزون بر یک میلیارد ریالی محکوم شد.

 وی ادامه داد: پرونده حمل ۳۸ راس دام زنده به ارزش یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال در یکی از شعب تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

سالاری افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا، به پرداخت جریمه یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریالی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرامه هنگام بررسی خودرو‌های عبوری گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال کردند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان