کد خبر: ۱۶۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
در زرین دشت برگزار شد؛

برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی پیشگیری از خودکشی

کارگاه تخصصی آموزشی پیشگیری از خودکشی با رویکرد تسهیل‌گری توسط اداره بهزیستی شهرستان زرین‌دشت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به نقل از روابط‌عمومی اداره بهزیستی شهرستان زرین‌دشت؛ کارگاه ۲ روزه تسهیل‌گری پیشگیری از خودکشی با تسهیل‌گری آقای قدرت محکم و خانم مهری مقدم کارشناسان معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی فارس باهدف افزایش دانش و ارتقای مهارت‌های کارشناسان بهزیستی و تسهیلگران پیشگیری از خودکشی شهرستان و به همت حوزه پیشگیری اداره بهزیستی برگزار شد.

در این کارگاه جهت توانمندسازی کارشناسان و تسهیل گران، روش‌های نوین تسهیلگری در پیشگیری از خودکشی آموزش داده شد. 

رسول بهمنی فرماندار شهرستان زرین‌دشت با حضور در این کارگاه ضمن خوشامدگویی به شرکت‌کنندگان افزود: امروزه خودکشی نه به‌عنوان یک انحراف یا آسیب اجتماعی بلکه به‌عنوان یک مسئله اجتماعی مطرح است.

 بهمنی بیان داشت: تأثیرات روان‌شناختی، اجتماعی و اقتصادی خودکشی بر خانواده و جامعه، موجب گردید تا ضرورت توجه به برنامه‌ریزی پیشگیری از خودکشی بیش‌ازپیش احساس شود. 
وی گفت اداره بهزیستی شهرستان زرین‌دشت همیشه در برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌ها پیشقدم بوده است.

این مقام مسئول اظهار نمود: تهیه اطلس آسیب‌های اجتماعی می‌تواند زمینه ایجاد مداخلات محلی هدفمندتر و امکان تحلیل مسائل شهرستان را فراهم نماید.

برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی پیشگیری از خودکشی

 در مراسم گشایش این کارگاه دوروزه آرزو شکوهیان نژاد رئیس اداره بهزیستی این شهرستان گفت: پیشگیری از خودکشی از اولویت‌های این اداره است و این کارگاه نیز در راستای همین برنامه‌ها برگزار گردیده است و امیدوارم بتوانیم گام‌های مؤثری در راه رسیدن به این هدف برداریم.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان