کد خبر: ۱۶۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۹ دی ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس در گفتگو با «شیرازه»:

۹ دی به‌عنوان یک نقطه قوت و حرکت به‌موقع مردم ماندگار شد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ایام‌الله زیادی در طول انقلاب اسلامی بود؛ اما روز ۹ دی ملت به‌صورت خودجوش در دفاع از اسلام و حریم کشور ورود کردند و نباید فراموش شود؛ بلکه به‌عنوان یک نقطه قوت و حرکت به‌موقع مردم عزیز ماندگار شود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در گفتگو با این رسانه گفت: هر کشوری که بخواهد همه ارزش‌های خود را حفظ کند طبیعی است که باید متکی به ظرفیت درونی خود باشد که این ظرفیت در ابعاد مختلف هر کشوری از جمله علما، صنعت گران، دانشمندان و همه کسانی که می‌توانند اثرگذار باشند جز سرمایه‌های یک کشور محسوب می‌شوند.
 
وی با اشاره به مورد طمع قرارگرفتن کشور ایران توسط دشمنان گفت: تاریخ و تمدن ایران اسلامی همیشه سرآمد بوده که مورد طمع دشمنان قرار گرفته است و طبیعی است که هر کشوری بخواهد بر دیگری تسلط یابد ارزش‌هایش را مورد هدف قرار می‌دهد تا الگوی خود را پیاده کند.

سردار بوعلی در ادامه بیان کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی حفظ هویت کشور ایران بوده و همه ما تلاشمان بر این است که بتوانیم نقشی را ایفا کنیم که منجر به حفظ این کشور شود.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در اتفاقاتی در مقاطع انقلاب اسلامی چه در جنگ تحمیلی و چه در تحرکات گروه ضدانقلابی که داشتند که سال ۹۶ و ۹۸ یکی از آنها بود که دشمن توانست عده‌ای را فریب دهد و فضای عمومی کشور را به هم بریزد و در یک حرکتی که تبلیغ می‌شد که مردم همراهی می‌کنند یا سکوت می‌کنند و یا بی‌تفاوت هستند یک حرکت عظیمی از طرف مردم انجام شد که به همه دنیا ثابت کرد که آنچه در حال اتفاق‌افتادن است خاص مردم نیست و خواهان حفظ کشور و طرف‌دار نظام مقدس کشورشان هستند.

این مقام مسئول با اشاره به بصیرت مردم افزود: ایام‌الله زیادی در طول انقلاب اسلامی بود؛ اما روز ۹ دی ملت به‌صورت خودجوش در دفاع از اسلام و حریم کشور ورود کردند و نباید فراموش شود؛ بلکه به‌عنوان یک نقطه قوت و حرکت به‌موقع مردم عزیز ماندگار شود.

بوعلی شهید سلیمانی را یک نماد دانست و بیان کرد: حاج‌قاسم نمادی از آزادمنشی برای همه دنیا که مدافع همه مظلومان بود و در دنیا همه ایشان را به این نام می‌شناسند و افتخاری برای کشور است و ازاین‌جهت مقام معظم رهبری از مکتب شهید سلیمانی یاد کردند، وقتی از مکتب سخن می‌آید؛ یعنی آن‌قدر محتوا دارد که در موضوعات مختلف حرف برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان افزود: وقتی شخصیت حاج‌قاسم واکاوی می‌شود می‌بینیم که اخلاص، شجاعت، توجه به محرومین و مردم‌دوست بودن و بسیاری دیگر از خصوصیات را می‌توان عنوان مکتب به آن اطلاق کرد که این وظیفه همه ملت است که قدردان این مجاهد باشند و در تبیین شخصیت ایشان تلاش کنند.

انتهای پیام/224224 

نظرات بینندگان