کد خبر: ۱۶۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۹ دی ۱۴۰۲
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «شیرازه»:

۹ دی بخاطرحمایت کامل از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت

نماینده مردم شیراز و زرقان در جلس شورای اسلامی، گفت: در مقاطع مختلف هرکجا فتنه‌ای پیش آمد مردم بابصیرت کافی مردم جریان‌های معاند را ترد کردند و طبعاً ممکنه شکافت‌هایی در ابعاد مختلف در کشور وجود داشته باشد اما مردم ما ثابت کردند که اینها دلیلی بر همراهی با جریان معاند نمی‌شود و در حقیقت ۹ دی بخاطرحمایت کامل از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری گفت: روز ۹ دی روز بصیرت و شناخت جریان‌های سالم بر ناسالم وابسته است، در این روز مردم نشان دادند که هر جا جریان‌های معاند قصد لطمه‌زدن به‌نظام و انقلاب اسلامی را داشته باشند مردم از آنها فاصله می‌گیرند.

وی گفت: در ۹ دی مردم به حمایت از ولایت و باورهای اسلامی به خیابان‌ها ریختند و خط پایانی بر مطامع بر اهداف جریان‌های خارجی کشیدند و نشان دادند که ممکن است در داخل کشور اختلاف‌نظر وجود داشته باشد؛ اما این اختلاف سلیقه‌ها در ذیل نظام ولایت‌فقیه قابل‌طرح است و اگر بنا باشد جریان‌های مختلفی بخواهد کلیت نظام را زیر سؤال ببرد و به بهانه‌های مختلف بخواهند مردم را به سمت مخالفت با چارچوب و اصول انقلاب بکشانند ملت مسیرشان را از این جریانات مخرب جدا خواهند کرد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در مقاطع مختلف هرکجا فتنه‌ای پیش آمد مردم بابصیرت کافی مردم جریان‌های معاند را ترد کردند و طبعاً ممکنه شکافت‌هایی در ابعاد مختلف در کشور وجود داشته باشد اما مردم ما ثابت کردند که اینها دلیلی بر همراهی با جریان معاند نمی‌شود و در حقیقت ۹ دی بخاطرحمایت کامل از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت.

قادری ۹ دی را نقطه مقابله با دشمن دانست و افزود: شاخص‌ترین نمود آگاهی مردم در این روز انجام شد و هرکس بخواهد مقدسات مردم مورد اهانت قرار بگیرد به‌شدت با مقابله مردم روبه‌رو خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: بنابراین روز شناخت و آگاهی در ۹ دی صورت گرفت و نشان داد هرجا مردم وارد صحنه بشوند جریان‌های معاند خارجی هیچ میدان و عرصه‌ای نخواهند داشت و اجازه فرصت‌طلبی را به آنان نمی‌دهند.


انتهای پیام/224224

برچسب ها: 9 دی ، حماسه 9 دی ، شیرازه ، بصیرت
نظرات بینندگان