کد خبر: ۱۶۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۴ دی ۱۴۰۲
یادداشت/

اسرائیل جنایت می‌کند داعش حمایت می‌کند

بالاخره بعد از ۲۴ ساعت که از جنایت هولناک شهر کرمان و شهادت و مجروحیت بیش از ۳۰۰ نفر در مراسم شهادت حاج‌قاسم سلیمانی می‌گذرد، گمانه‌ها تبدیل به حقیقت شد و بیانیه صادر شد تا رد پای رژیم صهیونیستی را از این جنایت پاک‌کرده و داعش مسئولیت این جنایت بزرگ را به عهده بگیرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،مطمئناً این خبر به‌سرعت توسط رسانه‌های حامی اسرائیل و آمریکا پوشش گسترده داده خواهد شد تا اهداف مختلفی را برای رژیم صهیونیستی تأمین و خلع سلاح ایران در مقابله با این غده سرطانی محقق سازد.

مهم‌ترین نکته در این عرصه این است که رسانه‌های حامی اسرائیل همچون ۲۴ ساعت گذشته اسرائیل را بیشتر، تطهیر خواهند کرد تا به‌دروغ اعلام کنند که این رژیم نقشی در کشتار ایرانیان نداشته است. فلذا هرگونه انتقام‌گیری ایران از این رژیم بی‌معنا و حتی یک ماجراجویی محسوب شده و مقصر آن جمهوری اسلامی ایران است.

نکته دوم این است که هیچ‌کس نمی‌تواند حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه اسرائیل و آمریکا از داعش را تکذیب کرده و نداند که پشت آن نقاب داعش آمریکا و اسرائیل ایستاده است.

ازاین‌رو آنچه حائز اهمیت است فهم این قضیه می‌باشد که از القاعده تا داعش خط سیری است که جز با نطفه ریزی غرب و آمریکا و تغذیه مصنوعی اسرائیل به اینجا نرسیده و مطمئناً جز با نابودی این جرثومه‌های فساد و جنایت، منطقه و خصوصاً کشورمان ایران، روی آرامش نخواهد گرفت.

و در نهایت باید به رسوایی آنانی اشاره داشت که تا همین چند لحظه پیش حادثه تروریستی کرمان را چون موضوع شاه‌چراغ شیراز کار خود نظام می‌دانستند و اکنون در بی‌گناه نشان‌دادن اسرائیل باذوق بیانیه داعش را مورد تأیید قرار می‌دهند.

نویسنده: دکترسید محسن هاشمی، تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان