کد خبر: ۱۶۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۱۸ دی ۱۴۰۲
امام‌جمعه شهرستان اقلید در گفتگو با «شیرازه» مطرح کرد:

حاج‌قاسم مهربان پیش مردم، باصلابت در برابر دشمنان

امام‌جمعه شهرستان اقلید با بیان اینکه سردار سلیمانی پیش مردم مهربان و در مقابل دشمنان بود، گفت: وجود شخصیتی همچون حاج‌قاسم در سطوح بین‌المللی، موجب گسترش جبهه مقاومت بود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام مجید گشول دره سیبی امام‌جمعه شهرستان اقلید در گفتگو با این رسانه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج‌قاسم مرد میدان بود؛ زیرا در میدان مجاهدت تدبیر و شجاعت داشت و تمامی ارزش‌های معنوی و اخلاقی را در میدان عمل اجرا می‌کرد.

وی در ادامه با اشاره به لقب مرد میدان بودن حاج‌قاسم گفت: هرجا خطری وجود داشت حاج‌قاسم شجاعانه حاضر می‌شد و از بطن مردم گروه‌های مقاومت را به وجود می‌آورد؛ چه در جنگ چه در سیل یا زلزله و... که همین مهم باعث شد مردم لقب مرد میدان را به او عطا کنند.

امام‌جمعه اقلید در پاسخ به این سؤال که تقویت جبهه مقاومت چه تأثیری بر اوضاع، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی دارد؛ عنوان کرد: یکی از کارهای بزرگ حاج‌قاسم تقویت جبهه مقاومت بود که باعث می‌شد جبهه‌های کفر و صهیونیست تضعیف گردد و جلوی سلطه‌گری آنان گرفته شود و بنابراین هرچه جبهه مقاومت پایدارتر باشد، استقلال سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی شکل می‌گیرد.

حاج‌قاسم مهربان پیش مردم، باصلابت در برابر دشمنان

وی در ادامه با اشاره به اخلاق‌مداری سردار سلیمانی اظهار داشت: شخصی چون حاج‌قاسم هیچگاه گرایش‌های سیاسی را ملاک قرار نمی‌داد و در بین مردم بود؛ اخلاق‌مداری وی دوروی سکه دارد، یکی دوستی با مردم و افراد جامعه و یکی هم استحکام در برابر دشمن، حاج‌قاسم در برابر دشمن قاطع و باصلابت بود.

حجت‌الاسلام گشول دره سیبی در پایان با بیان تأثیرگذاری سردار سلیمانی در جهان اسلام، عنوان کرد: در نهج‌البلاغه می‌خوانیم هیچ قومی در قعر خانه‌هایشان نجگندیدند مگر اینکه ذلیل شدند، بنابراین باید قبل از اجرای نقشه دشمن با آن مقابله کرد؛ حاج‌قاسم در سطوح مختلف مقابله با دشمن همیشه حاضر بود و سعی می‌کرد با به‌کارگیری بسیج مردمی در راه اهداف اسلام قدم بر دارد و مکتب او هیچگاه فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/ 224224
نظرات بینندگان