کد خبر: ۱۶۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۵ دی ۱۴۰۲
استاندار فارس:

بوی نامطبوع شرق شیراز پس از سالها رفع می‌شود

استاندار فارس با تأیید انتشار بوی نامطبوع در ورودی شرق شیراز گفت: منشأ این بوی نامطبوع وجود برخی واحدهای تولیدی است که با تدابیر انجام شده تا پایان سال مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در دیدار با اعضای هیئت‌رئیسه شوراهای اسلامی استان فارس گفت: تعداد زیادی از مردم عضو شوراها هستند، لذا باید سیستمی ایجاد کنید تا افراد قوی، پرظرفیت، بااستعداد و توانمندِ مدیریت در استان، معرفی شود.
 
وی با بیان اینکه باید میزان همراهی و همکاری فرمانداران در فواصل مشخص توسط اعضای شورا ارزیابی شود خاطرنشان کرد: امید آفرینی و جهاد تبیین وظیفه ذاتی هر مسئولی است و توقع داریم شوراهای اسلامی با یکدیگر رقابت کنند و با افزایش اقدامات جهادی، امیدآفرین و تبیینی افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیشرو را نسبت به سنوات قبل رقم بزنند.
 
 نماینده دولت در استان فارس گریزی هم به انتشار بوی نامطبوع ورودی شرق شیراز زد و گفت: بوی نامطبوع در این محدوده به دلیل وجود برخی واحدهای تولیدی است که با تدابیر انجام شده تا پایان سال مرتفع خواهد شد.
 
 ایمانیه همچنین خواستار مشارکت شهرداری شیراز و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای گسترش خط مترو تا شهرک صنعتی بزرگ شیراز شد و گفت: شهرک صنعتی و شهرداری شیراز موضوع امتداد خط مترو تا شهرک صنعتی شیراز را بررسی کنند؛ تحقق این موضوع قطعاً کاهش ترافیک، افزایش آرامش و ایجاد آسایش برای کارگران و مهندسین مشغول به کار در این شهرک صنعتی بزرگ را فراهم می‌آورد.
 

بوی نامطبوع شرق شیراز پس از سالها رفع می‌شود

 استاندار فارس با اشاره بر اینکه مصوبات شورای‌عالی شوراها می‌تواند در مجلس مطرح شود تصریح کرد: این موضوع فرصتی بی‌نظیر برای تصویب قوانین مرتبط با توسعه شهری است باید از این ظرفیت حداکثر استفاده را ببرید.
 
 نماینده عالی دولت در فارس در ادامه سخنان خود ضمن اینکه از هیئت‌رئیسه شورای اسلامی استان خواست تبصره ۳ را در شورای شهر خود تصویب کنند و با عواید حاصل از آن ترمیم خطوط آب شرب همان شهر را در دستور کار قرار دهند، تصریح کرد: اگر تمام شهرهای استان در این زمینه به میدان بیایند نهضتی از بازسازی شبکه‌های آبرسانی شهرها ایجاد می‌شود و شاهد بیش از ۳۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف آب شرب خواهیم بود.
 
 استاندار فارس در ادامه خواستار جدیت در پیوستن همه مناطق به شبکه فیبر نوری شد و سپس از شوراها خواست به‌صورت محکم و جدی در عرصه سرمایه‌گذاری در صنعت معدن کشاورزی گردشگری به میدان بیایند و سطح رفاه اجتماعی و زندگی مردم در شهرها را ارتقا دهند و همچنین ایجاد اشتغال را هدف‌گیری نمایند.
 
 وی در پایان همه شهرهای استان را دارای ظرفیت گردشگری دانست و از شوراها خواست ظرفیت مربوط به شهر خود را توسعه بدهند.


انتهای پیام/


منبع: مهر
نظرات بینندگان