کد خبر: ۱۶۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲
اخبار ورزشی؛

سه بازیکن از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز جدا شدند

سه بازیکن از تیم فجر شهید سپاسی شیراز در فصل نقل و انتقال رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جدا شدند و یک بازیکن جدید هم به این تیم پیوست.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، رضا خادم مدیر رسانه باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت:‌ سعید ایرانخواه،‌ رضا مستعلی‌پور و احمدرضا دیداری بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شدند.

وی ادامه داد :‌همچنین برای تقویت تیم مرتضی خراسانی که در نیم فصل اول این مسابقات در تیم پارس جنوبی جم بازی می‌کرد با قرار دادی تا پایان فصل پیراهن تیم فجر را پوشید.

سه بازیکن از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز جدا شدند

خادم اضافه کرد:‌ خراسانی که در پست وینگر ( بال ) بازی می‌کند سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان،‌ بادران تهران، شهر خودرو مشهد و سایپا تهران را در کارنامه دارد.

فجری‌ها که از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در این فصل هستند برای تقویت تیم با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره هستند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در پایان نیم فصل با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد و شهر راز دیگر نماینده شیراز هم با ۲۴ امتیاز هفتم است.

زمان آغاز دوربرگشت مسابقات لیگ دسته یک به دلیل حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا که در قطر در حال برگزاری است، هنوز از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و ۳ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

انتهای خبر/



منبع: ایرنا
نظرات بینندگان