کد خبر: ۱۶۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲

فرهنگیان شهرستان قیروکارزین به کربلای ایران اعزام شدند

صبح امروز ۳ بهمن‌ماه با بدرقه مسئولان شهرستان قیروکارزین یک کاروان اتوبوس از فرهنگیان شهرستان قیروکارزین به راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب و راهیان پیشرفت بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی در جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، صبح امروز ۳ بهمن‌ماه با بدرقه مسئولان شهرستان قیروکارزین یک کاروان اتوبوس از فرهنگیان شهرستان قیروکارزین به راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب و راهیان پیشرفت بازدید از دستاوردهای انقلاب اسلامی در جنوب کشور اعزام شدند.

مراسم بدرقه از این زائرین با حضور امام‌جمعه، فرمانده سپاه شهرستان، مدیریت و معاونین آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان شهرستانی در محل آموزش و پرورش شهرستان قیروکارزین برگزار شد.

فرهنگیان شهرستان قیروکارزین به کربلای ایران اعزام شدند

 محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین در این مراسم با بیان اینکه بزرگ‌ترین عملیات استانی و ملی علمی آموزشی فرهنگی زیارتی فرهنگیان برای اولین‌بار در کشور اتفاق می‌افتد اظهار داشت: این کاروان به مدت ۴ روز در مناطق عملیاتی جنوب حضور خواهند داشت و از یادمان‌های دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند و همچنین از برنامه‌های علمی، فرهنگی و معنوی بهره‌مند می‌شوند.

وی به‌ضرورت بازدید از مناطق عملیاتی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره ایثارگری رزمندگان و شهدا ضروری دانست و گفت: راهیان نور و راهیان پیشرفت فرصتی است برای فرهنگیان تا با معرفی دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی زمینه جهاد تبیین و انگیزه‌بخشی و امیدآفرینی به نوجوانان و جوانان را فراهم سازند.

فرهنگیان شهرستان قیروکارزین به کربلای ایران اعزام شدند
 گفتنی است اعزام فرهنگیان فرهیخته استان فارس به مناطق عملیاتی جنوب همراه با یادواره شهدای معلم فارس و «برگزاری پیش اجلاسیه یادواره شهدای فرهیخته استان فارس» خواهد بود.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان