کد خبر: ۱۶۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲

تأکید رئیس جهاد کشاورزی فارس بر همدلی با ارباب‌رجوع

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اهمیت همدلی با ارباب‌رجوع بر ضرورت خویشتن‌داری و صمیمت مسئولین با مردم و کشاورزان به‌عنوان جامعه مخاطب بخش کشاورزی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس، مجتبی دهقان‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس امروز ۳ بهمن‌ماه در نشست قرارگاه جهاد تبیین کشاورزی در استان فارس، گفت: برگزاری میز خدمت و ارتباط چهره‌به‌چهره با مردم می‌تواند افزایش رضایت آنها را به همراه داشته باشد.

وی بر ضرورت تبیین دستاوردها و اقدامات شاخص مدیران زیر مجموعه این سازمان تأکید کرد و افزود: مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی اقدامات مطلوبی برای توسعه بخش کشاورزی انجام داده که در تحقق امنیت غذایی کشور نقش اصلی را ایفا می‌کند.

تاکید رئیس جهاد کشاورزی فارس بر همدلی با ارباب رجوع

رئیس جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت و قدرت رسانه موجب افزایش آگاهی جامعه خواهد شد، اظهار کرد: در این زمینه باید برنامه‌محور حرکت کرد و از اهمیت فضای مجازی غافل نشد.

دهقان‌پور با اشاره به توطئه‌های دشمنان در کم‌اهمیت جلوه‌دادن دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت فعالیت بیشتر در زمینه تولید محتوا بر پایه مستندات تأکید کرد.

انتهای خبر/
نظرات بینندگان