کد خبر: ۱۶۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

برنامه‌های دهه فجر در کوه‌چنار تشریح شد

جلسه شورای اداری شهرستان کوه چنار با موضوع تشریح برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار در جلسه شورای اداری بیان داشت: شعار محوری امسال مبنی بر جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن است و لذا با همین رویکرد برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان با همکاری ادارات، نهادها و گروه‌های مردمی برگزار خواهد شد که یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های اجتماع‌محور، مربوط به راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن است و همچنین در روز ۱۶ بهمن نیز پیاده‌روی بزرگ خانوادگی با پخش زنده از شبکه‌های سراسری در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: انتظار همکاری بین تمام دستگاه‌های مسئول را داریم تا یک‌بار دیگر برنامه بزرگ پیاده‌روی خانوادگی باشکوه و استقبال بی‌نظیر مردم محقق شود امسال نیز این همایش در تپه نورالشهداء شهر قائمیه و با برگزاری برنامه‌های جانبی مانند اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان، برپایی غرفه‌های سنتی و محلی، برگزاری جنگ‌های شادی و... برگزار خواهد شد.

وی برنامه‌های اولین روز دهه فجر را اجرای برنامه رژه موتورسواران، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی کاروان خدمت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در طول دهه فجر هر روز پروژه عمرانی مختلفی افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

 روح‌الله خلیلی فرمانده سپاه کوه‌چنار نیز دراین‌خصوص بیان داشت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ که جریان‌های جهان را بر هم زد دشمن همواره به دنبال ضربه‌زدن به کشور و انقلاب اسلامی بوده و طی این سال‌ها نقشه‌های و روش‌های مختلفی را برای رسیدن به هدف خود کشیده است که همواره با هوشیاری ملت ایران این حربه‌ها، نقش‌برآب شده است امروز نیز دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم و به دنبال کاهش مشارکت‌های مردمی در رخ دادهای مهم کشور مانند انتخابات، جشن‌های ملی، مراسمات مذهبی و. است و در واقع از مردم بر علیه مردم می‌خواهد استفاده کنند.

لذا ناحیه مقاومت سپاه کوه‌چنار با نگاه امید آفرینی و تبیین دستاوردهای انقلاب برنامه‌های مختلفی را برای این ایام پیش‌بینی کرده است که از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در موضوع امید آفرینی می‌توان به برپایی میزهای خدمت جهادی، اردوهای راهیان پیشرفت، میزهای رفع موانع تولید، نهضت خدمت مؤمنانه، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، رویداد ایران قوی، اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی و... اشاره کرد.

برنامه‌های دهه فجر در کوه‌چنار تشریح شد

وی با تأکید بر برنامه‌های فرهنگی اجرایی حوزه‌های مقاومت افزود: دیدار بسیجیان با خانواده شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر مسجد یک جشن، جشنواره سرود دانش‌آموزی، تولید محتوای رسانه‌ای، جشن تکلیف رأی اولی‌ها، همایش نقش همسر امام خمینی (ره) در تحقق انقلاب اسلامی، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های عکس و پوستر، اجرای طرح پرچم افتخار و برگزاری اعیاد و جشن‌ها از دیگر برنامه‌های این دهه است.

حجت‌الاسلام شهیم امام‌جمعه شهرستان کوه‌چنار نیز در جلسه شورای اداری با اشاره به شبهه‌افکنی‌های دشمنان نسبت به دست آوردهای انقلاب بیان داشت: لازم است همه نسبت به جهاد تبیین و آگاه‌سازی آحاد جامعه از دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای نمایند و برای دلگرمی و امیدبخشی در جامعه، گزارش‌های عملکردی ادارات مختلف به استحضار مردم رسانده شود این حق مسلم مردم است که نسبت به اقدامات صورت‌گرفته نظام اطلاع پیدا کنند و دهه فجر فرصت مناسبی در این زمینه است و نقطه امید آفرینی به کالبد جامعه خود است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی‌شده در شهرستان گفت: معرفی شهرستان در قالب این برنامه‌های بزرگ قابل‌تقدیر است و از مدیران پای‌کار و جهادی در حوزه‌های مختلف قدردانی می‌کنم و امید است در راه رسیدن به قله توسعه، پیشرفت این همت و اراده ادامه داشته باشد.


انتهای خبر/224224
نظرات بینندگان