کد خبر: ۱۶۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار خبر داد:

اعزام هفتمین کاروان راهیان نور شهرستان کوه چنار

با اعزام ۴۴ دانش‌آموز پسر شهرستان کوه چنار به مناطق عملیاتی جنوب کشور هفتمین مرحله از اعزام کاروان‌های راهیان نور انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،  روح‌الله خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه چنار دراین‌خصوص بیان داشت: یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی برای نسل جوان برگزاری اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور است و خوشبختانه با همکاری خوبی که در شهرستان کوه چنار وجود دارد این اردوها به‌صورت مستمر در حال برگزاری است.


وی افزود: با اعزام ۴۴ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان کوه چنار هفتمین مرحله اردوهای راهیان نور برگزار شد پیش‌ازاین یک کاروان ویژه فرهنگیان و معلمان عزیز شهرستان، دو کاروان خواهر و دو کاروان برادر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده بودند همچنین با همکاری اردویی و گردشگری سپاه فجر یک کاروان نیز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد تا تعداد مسافران راهیان نور شهرستان بالغ بر ۳۰۰ نفر باشد.

اعزام هفتمین کاروان راهیان نور شهرستان کوه چنار


فرمانده سپاه کوه چنار با اشاره به لزوم امتداد این اردوها گفت: مناطق عملیاتی و آن سرزمین‌های خاطره‌انگیز که رزمندگان و شهدا در آن قدم گذاشتند خلاصه عشق، شهادت، ایثارگری و معرفت و قطعه‌ای از بهشتی هستند که یادگاران دوران جنگ در گوشه، گوشه آن آرمیده‌اند. سرزمین نور، سرزمین بصیرت‌ها و رشادت و مقاومت‌هایی است که با تمام زیبایی‌ها و خاک‌های سرخش بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت را می‌دهند که هر فردی به آنها سفر می‌کند حال و هوای دیگر پیدا می‌کند.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان