کد خبر: ۱۶۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
کاندیدای انتخابات خبرگان فارس:

گام‌های جدی‌تر در مسیر تمدن نوین اسلامی برداشته شود

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس گفت: جریان‌یافتن ولایت الهی در جامعه شتاب گیرد و گام‌های جدی‌تری در مسیر تمدن نوین اسلامی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پیروزمند کاندیدای انتخابات خبرگان فارس در تبیین مبانی فکری و شعار انتخاباتی خود در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون به تشریح موضوع «تحول در حکمرانی ولایی» پرداخت.


وی بیان کرد: خاستگاه حکمرانی ولایی اسلامی، نه همچون حکومت‌های کمونیستی یا سلطنتی «ترس» است و نه همچون حکمرانی‌های کنونی در اروپا و آمریکا منفعت، بلکه بر مبنای جریان محبت بین مردم و حاکم، شکل‌گرفته و انسجام می‌یابد.


پیروزمند با بیان اینکه کشور در گام دوم نیاز به تحول در حکمرانی ولایی دارد گفت: حکومت ولایی بر مبنای جریان محبت بین مردم و حاکم شکل‌گرفته است حکمرانی ولایی به معنای تشکیل الگوی ایمانی در پیوند میان امام و امت است و باهدف کمال انسانی پیش می‌رود.

 

گام‌های جدی‌تر در مسیر تمدن نوین اسلامی برداشته شود


این کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان فارس افزود: کشور در گام دوم انقلاب، نیاز به تحول در حکمرانی ولایی دارد، این تحول به معنای تغییر مبانی و اصول انقلاب نیست؛ بلکه به این معناست که پیوند بین ولایت و مردم بیشتر شود.


بیان معنا، اهداف، مبنا، الزامات، موانع و چشم‌انداز حکمرانی ولایی، محورهای بحث پیروزمند در این نشست بود.


به گزارش شیرازه، استان فارس دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان است.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان