کد خبر: ۱۶۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
رئیس جهاد کشاورزی فارس:

اعتماد، پاسخگویی و پاسخ‌دهی باید از مسئولان آغاز شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد پیشگیری از تبعیض و فساد در امور مملکت، بیان کرد: ما مسئولین باید نقد را از خودمان آغاز کنیم و در فعالیت‌های خود سه اصل اعتماد، پاسخگویی و پاسخ‌دهی را دنبال کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در نشست ستاد جهاد تبیین استان فارس، گفت: در جایی که دشمن با استفاده از رسانه موجب ناامیدی در جامعه می‌شود وظیفه ما این است که با تولید محتوای بیشتر و با شفاف‌سازی و روشنگری، دستاوردها و خدماتی که به مردم عزیزمان ارائه شده است را تبیین کنیم.


این مقام مسئول، بر اهمیت تأثیر رسانه و فضای مجازی در جهاد تبیین تأکید کرد و افزود: باید مطالبه‌گری را به سمتی ببریم که نقش‌های مشترک مردم و دولت با هم ایفا شود و با بیان نقاط ضعف و قوت برای رسیدن به یک جامعه مدنی مطلوب حرکت کنیم.

 

سه اصل اعتماد، پاسخگویی و پاسخ دهی باید از خود مسئولین آغاز شود


وی تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که با همه محدودیت‌های موجود و با وجود گلایه‌هایی که در بحث معیشت دارند، متحد و همگون برای حفظ آرمان‌های نظام تلاش می‌کنند.


دهقان‌پور با اشاره به اهمیت بحث گفتمان‌سازی در رسانه، افزود: باید مسائل را به نحوی تبیین کنیم که موجب افزایش اعتماد مردم به دولت شود و با گفتگوی با مردم دلایل عدم تحقق بعضی از اهداف مطرح شود.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اظهار امیدواری از حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه، گفت: بر اساس راهبردهایی که مقام معظم رهبری به ما تأکید فرمودند، مشارکت حداکثری مردم قطعاً می‌تواند به استحکام اقتصاد کمک کند چرا که یک مجلس قوی می‌تواند قانون متقن و مطمئنی را تصویب کند و اقدام لازم برای نیل به اهداف مدنظر مردم را انجام دهد.


انتهای خبر/

نظرات بینندگان