کد خبر: ۱۶۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۴ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
رئیس شورای شهر مرودشت در گفتگو شیرازه: 

حضور در انتخابات یک حق است

رئیس شورای شهر مرودشت گفت: قطعاً اگر مردم صحبت‌های نامزدهای انتخاباتی را بشنوند و از سوابق اجرایی، برنامه‌ها و اهداف نامزدها اطلاعاتی کسب کنند بهتر انتخاب می‌کنند؛ چراکه حضور در انتخابات یک حق است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، بهمن مردانی رئیس شورای شهر مرودشت در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات به‌عنوان مهم‌ترین عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم‌گیری برای تعیین سرنوشت خویش در جوامع مردم‌سالاری است. 


وی با اشاره بر دموکراسی حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: منتخبین مردم با رأی مستقیم انتخاب می‌شوند و مسئولیت نظارت بر عملکرد سایر قوا و نهادهای نظام و قانون‌گذاری را بر عهده دارند و قوانین که در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسد بر زندگی اقشار مختلف جامعه تأثیر می‌گذارد که خود از اهمیت حضور مردم در انتخابات هست.


رئیس شورای شهر مرودشت در ادامه با اشاره به بیانات شهید چمران مبنی بر اینکه هرکس تخصص نداشته باشد بی تقوا است، بیان کرد: با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی قطعاً شخصیتی که دارای تجربه، تخصص و تعهد به‌نظام، انقلاب و مردم دارد وارد مجلس می‌شود . 


مردانی افزود: قطعاً اگر مردم صحبت‌های نامزدهای انتخاباتی را بشنوند و از سوابق اجرایی، برنامه‌ها و اهداف نامزدها اطلاعاتی کسب کنند بهتر انتخاب می‌کنند؛ چراکه حضور در انتخابات یک حق است.


 وی گفت: مردم ما نشان دادند که در سخت‌ترین شرایط پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و این را خوب می‌دانند که با تحریم‌های که آمریکا و کشورهای غربی علیه ایران انجام دادند تا اینکه مردم را تحت‌فشار قرار بدهند و از نظام و انقلاب برگردند؛ اما با حضور پر شور خود در راهپیمایی‌ها و انتخابات نشان دادند که انقلاب و نظام را دوست دارند و فریب کشورهای غربی را نمی‌خورند .


مردانی در پایان از اقشار مختلف جامعه و مردم در حوزه انتخابیه استان فارس خواست، با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه فرد اصلح را انتخاب کنند و با این حضور مشت محکمی کما فی سابق به دهان آمریکا جنایت‌کار و اسرائیل خبیث بزنند.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان