کد خبر: ۱۶۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین در گفتگو با «شیرازه»: 

رأی‌دادن به منزله حمله به دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین گفت: اگر روزی تفکری به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات باشد این بدان معنی است که به اصل نظام اعتقاد ندارد و رأی‌دادن یک فرد در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ به منزله حمله انفرادی به سمت دشمن است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد رسول رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین در گفتگو با این رسانه با اشاره به اهمیت حضور در  انتخابات گفت: کشور در شرایطی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است که دشمن در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در یک جنگ روانی برای دلسرد کردن مردم در عرصه انتخابات انجام داده است؛ اما جرقه‌های ابتدایی نشان می‌دهد این بار نیز حربه‌ها با شکست روبرو شد و مردم دوباره نقشی مهم در اداره امور کشور ایفا خواهند کرد.


وی افزود: کشتی انتخابات در حرکت است و بالاخره به ساحل خواهد رسید کسانی که شرکت نکنند بدانند که کم‌کاری کرده و نسبت به سرنوشت هم‌وطنان خود بی‌توجهی می‌کنند و نتیجه عدم همراهی آنها اولاً دشمن به کشور طمع می‌کند و ثانیاً مفسدین داخلی و بدخواهان ملت خوشحال می‌شوند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین گفت: وقتی راحت‌ترین و آسان‌ترین راه کسب مشروعیت و مقبولیت مجدد از راه انتخابات میسر است باید در این مسیر حرکت و از فرصت انتخابات استفاده کرد وقتی مردم در انتخابات حضور پیدا می‌کنند دشمن ناامید می‌شود.


این مقام مسئول حضور در انتخابات را حلال مشکلات دانست و افزود: اگر روزی تفکری به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات باشد، این بدان معنی است که به اصل نظام اعتقاد ندارد؛ چرا که اصل نظام مبتنی بر مردم به‌ویژه مشارکت حداکثری در عرصه‌ها است، رأی‌دادن یک فرد در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ به منزله حمله انفرادی به سمت دشمن است.


رضایی در ادامه بیان کرد: امروز بزرگ‌ترین نقشی که انسان ولایی، انقلابی و بسیجی بایستی ایفا کند اقامه حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری و جهاد تبیین در انتخابات ۱۱ اسفندماه است و مردم نباید از صندوق رأی دور باشند و این بدان معنی است که افزایش اعتماد متقابل مردم یک اصل بوده و در همین راستا باید همه بازیگران انتخابات وارد صحنه شوند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین ادامه داد: ضلع دیگر بازیگران انتخابات هستند و باید ظرفیت بسیج اجتماعی و توان اقبال مردم را داشته و برنامه‌محور باشند.

 

رأی‌دادن در انتخابات به منزله حمله به دشمن است

 


وی با اشاره به آیه شریفه «فاسئلوا اهل الذکر ان کنتم لا تعلمون» افزود: برای یک انتخاب خوب باید تحقیق کنیم چقدر کاندید به اصول انقلاب نزدیک است و کلید تشخیص آن پایبندی داوطلب به انقلاب است و داوطلبان در تبلیغات دقت کنند وعده و وعیدهایی که می‌دهند کدام یک از آن‌ها در مقام عمل ظاهر می‌شود.


رضایی ایمان قوی را اولین شاخصه نامزد اصلح دانست و افزود: فرد باید مؤمنانه زندگی کرده باشد و دارای تقوا باشد، دومین شاخصه سلامت مالی در زندگی است؛ یعنی دنبال حرام‌خواری و رانت‌خواری نبوده باشد.


این مقام مسئول بیان کرد: مسلمانان غیر از حیات فردی یک حیات اجتماعی دارند که این با هم بودن و زیر پرچم ولایت بودن را باید قدر دانست و حفظ کرد که اگر این‌چنین نبود کشور به جایی نمی‌رسید و بدانیم جامعه و امت یک حیات اجتماعی است اقامه رأی و تبیین و ترغیب مؤمنان برای رأی‌دادن به منزله به قلب دشمنان است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین افزود: مردمی‌ترین انتخابات را می‌توان انتخابات مجلس دانست؛ چرا که قرار است منتخبان در مجلسی حضور داشته باشند که با سیاست‌گذاری خود در سرنوشت مردم تأثیرگذار باشند و همان‌طور که مردم ایران مقتدر در ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی با بزرگداشت انقلاب اسلامی و استقامت و پایداری بر ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی برخاسته از قیام مردم بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کردند در انتخابات اسفند نیز با مشارکت حداکثری مطالبه امام جامعه را محقق خواهند کرد.


 وی در پایان گفت: رأی مردم اقتدار نظام است، استعمار یک‌بار در ایران شکست را تجربه کرد که یک عنصر آن حضور ده‌ها میلیونی مردم در حماسه‌های انقلابی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، حضور در انتخابات، نمازجمعه است.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان