کد خبر: ۱۶۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار شهرستان مرودشت در گفتگو با شیرازه: 

شور انتخاباتی بالایی در این دوره وجود دارد

فرماندار شهرستان مرودشت گفت: باتوجه‌به تعداد بالای نامزدها از گروه‌ها، طوایف و سلایق مختلف شاهد ایجاد شوروشعف انتخاباتی بسیار بالایی در این دوره هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مشورت با مردم و بهره‌‏برداری از فکر و عمل مردم در اعتلای کشور نیز نماد دیگری از جلوه‌های مردم‌سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی است به این معنا که مردم در عرصه‌های ساختن کشور بازیگر اصلی به شمار آمده و علم و توان و استعداد آنهاست که قرار است نظام اسلامی را شکل دهد.


اسماعیل خوشبخت فرماندار شهرستان مرودشت در گفتگو با این رسانه با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: انتخابات مظهر حضور مردم، احقاق حق، توانایی و اقتدار ملی برای یک کشور است و ازآنجاکه حضور گسترده و همه‌جانبه مردم در انتخابات به نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی بدل شده است، مخالفان نظام در همه ادوار تمامی همت خود را صرف کـاهش مشارکت مردم کرده‌اند.


وی گفت: حضور در انتخابات یکی از مهم‌ترین راه‌هایی است که در مقابل حمله دشمنان و سوءنیت و بددلی مستکبران و دخالت‌کنندگان از کشور و نظام حراست می‌نماید و از همین رو دشمنان و بدخواهان حملات و توطئه‌های بسیاری برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی انجام داده‌اند.

 
فرماندار شهرستان مرودشت مشارکت در انتخابات به همراه انتخاب اصلح را دو شاخصه مهم دانست و افزود: مهم‌ترین راهکار در جهت افزایش مشارکت جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام است و در خصوص انتخاب اصلح نیز باید زمینه‌سازی و ایجاد فرصت جهت معرفی همه نامزدها به‌منظور شناخت مردم از آنها انجام شود.


خوشبخت با اشاره به راه رسیدن به انتخاب درست بیان کرد: انتخاب درست و از روی آگاهی و شناخت به‌ دوراز تعصبات قومی و قبیله‌ای است انتخابی که بر مبنای تخصص، تقوا، درستکاری، توانایی و تجربه نامزدها باشد، تبیین جایگاه مهم انتخابات و بیان مسائل و مشکلاتی که در صورت عدم مشارکت روی می‌دهد مهم‌ترین راهکار در جهت شناخت نقشه‌های دشمن و افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.


وی گفت: باتوجه‌به تعداد بالای نامزدها از گروه‌ها، طوایف و سلایق مختلف شاهد ایجاد شور و شعف انتخاباتی بسیار بالایی در این دوره هستیم که این موضوع تنور انتخابات مرودشت را بسیار گرم کرده است.


خوشبخت در پایان افزود: رعایت اخلاق، تقوا مداری، دوری از وعده‌های واهی و دور از دسترس توسط نامزدها و همچنین عمل به وعده‌ها، تلاش و مجاهدت در راه پیشرفت کشور و اقتدار نظام مهم‌ترین خواسته ما از منتخبین است که تنها با حضور باشکوه و بابصیرت مردم در انتخابات محقق خواهد شد. 


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان