کد خبر: ۱۶۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
صوت؛

نماینده رد صلاحیت شده مرودشت مردم را برای مشارکت فراخواند

جلال رشیدی کوچی نماینده رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد مردم را برای مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراخواند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، جلال رشیدی کوچی نماینده جنجالی مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی که این روزها در پی تأیید صلاحیتش بود در یک فایل صوتی گفت: تمام تلاشم را کردم و تمام ظرفیت‌ها را پای‌کار آوردم که ظرفیت خیلی عظیمی بود برای اینکه بتوانیم تأییدیه‌ام را به نتیجه مطلوب دوستان برسانیم ولی نشد و اکنون خوشحال هستم دوستان و یاران با وفایی مثل شما دارم.


وی اقرار کرد: هیچ‌وقت یک آدم سیاسی نبودم و همیشه سعی کردم که آن چیزی که به نفع مردم است به‌دوراز هرگونه سیاسی بازی یا نگرش سیاسی انجام دهم و خداوند را شاکرم که مردم این‌گونه به ما لطف دارند.


رشیدی ضمن دعوت همه مردم به حضور در انتخابات پیش رو بیان کرد: به کسانی که به مردم دروغ می‌گویند و رفتارشان با گفتارشان در تناقض است و به دنبال سهم‌خواهی هستند رأی ندهید چرا که رأی‌دادن به این اشخاص به‌مانند شریک‌شدن در گناهشان است.


وی گفت: به کسانی که با پول پاشی دنبال رأی هستند و از سر غرور و تکبر به مردم نگاه رعیتی دارند و بعد از خداوند خود را بالاتر از همه می‌دانند رأی ندهید؛ زیرا زمانی که همه دنبال فیلترکردن بودند و امروز همین افراد بیشترین تبلیغاتشان را به میدان فضای مجازی بردند تا رأی بیاورند.

 

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان