کد خبر: ۱۶۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد:

اسکان مسافران نوروزی در ۹۱۱ مدرسه فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی گفت: ۷ هزار و ۵۸۴ کلاس در ۹۱۱ مدرسه ۵۲ منطقه آموزش و پرورش فارس میزبان مسافران نوروز ۱۴۰۳ خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،  فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز ۱۵ اسفندماه در ششمین جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا انتظارات مسافران نوروزی را برآورده کنیم، گفت: در همین راستا ۷ هزار و ۵۸۴ کلاس در ۹۱۱ مدرسه ۵۲ منطقه آموزش و پرورش فارس میزبان مسافران نوروز ۱۴۰۳ خواهند بود.


وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۲۵ مدرسه در ۴ ناحیه شیراز قرار دارد و میزبان مسافران نوروزی خواهد بود، افزود: تمام مراحل اسکان از جمله تعیین شرح وظایف، کنترل کیفیت، راه‌اندازی سامانه اسکان، تورهای شیرازگردی، برنامه‌های ورزشی ویژه مسافران، نقشه راه، راه‌اندازی اپلیکیشن‌های راهنما و... نیز برای ایام برنامه‌ریزی می‌شود.


قاسمی همچنین به هم‌زمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: حفظ حرمت ماه رمضان و رعایت حجاب دو اصلی است که در پذیرش مهمانان باید در دستور کار قرار گیرد.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر ضرورت حفظ کیفیت خدمات ارائه شده به میهمانان نوروزی گفت: مهم نیست بیشترین پذیرش را داشته باشیم؛ بلکه مهم آن است که خدمات را باکیفیت بیشتری به مسافران ارائه دهیم.

 

اسکان مسافران نوروزی در ۹۱۱ مدرسه فارس


وی همچنین خواستار انجام اطلاع‌رسانی لحظه‌ای از وضعیت محل‌های اسکان، آمار و ارقام مسافران، آب و هوا، امکانات و...، به ناظرین بر فرایند اسکان شد.


قاسمی تصریح کرد: تجهیز نمازخانه مدارس طرح اسکان، پخش اذان از بلندگوی مدرسه و سایر برنامه‌های معنوی و فرهنگی در دستور ستاد اسکان قرار گیرد.


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تصریح اینکه موضوع بیمه، حضور پزشک و امکانات درمانی در محل‌های اسکان از مواردی است که با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: مانور اسکان نوروزی در روز پنج‌شنبه، ۲۵ اسفندماه نیز در مدارس فارس اجرا می‌شود.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان