کد خبر: ۱۶۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس:

آمادگی ۱۶۰ ایستگاه برای خدمات نوروزی

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: بر طبق مصوبه کمیته راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مقرر شد با مشارکت امور عشایر و گروه‌های مردمی ۱۶۰ ایستگاه شادی به مردم در نوروز خدمات رسانی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس اظهار کرد: باتوجه‌به اهمیتت سلامت میهمانان نوروزی و پیشگیری از حوادث جاده‌ای که معمولاً در ۳۰ کیلومتر مانده به مقصد باتوجه‌به خستگی رانندگان بیشتر به وقوع می‌پیوندد، ۴۰ ایستگاه در مبادی ورودی استان برای خدمات‌رسانی، به استقبال میهمانان نوروزی خواهند رفت.

جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر بزرگ‌ترین چالش استان در ستاد خدمات سفر را بحث ترافیک و حمل‌ونقل جاده‌ای دانست و افزود: تلاش کردیم با همکاری امور عشایر و گروه‌های مردمی و ایجاد این ایستگاه‌ها در ۳۰ و ۶۰ کیلومتری ورودی شهرها ایمنی مردم بیش‌ازپیش تأمین شود.

وی ادامه داد: معرفی آداب، سنن و صنایع‌دستی فارس، ویژه‌برنامه‌های نوروزی و رمضانی، فروش محصولات عشایر، توزیع افطاری‌های ساده، برپایی نماز جماعت و...از برنامه‌های این ایستگاه‌ها است.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان