کد خبر: ۱۶۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

نظارت بر فرایندهای پستی در روزهای پایانی سال

سرپرست اداره‌کل پست استان فارس از رشد سه درصدی مرسولات پستی این اداره‌کل در مقایسه با اسفند سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل پست فارس، روح‌الله عباسی سرپرست اداره‌کل پست استان فارس با حضور در واحد تجزیه و مبادلات پست استان فارس شاخص‌های کمی و کیفی و روند اجرای فرایندهای پستی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با همکاران از تلاش و اهتمام ویژه کارکنان خدوم این اداره کل که با عملکرد دلسوزانه و متعهدانه خود درصدد جلب رضایت مشتریان پستی هستند، قدردانی کرد و افزود: با توجه به ترافیک چشم‌گیر و رو به رشد مرسولات پستی در روزهای پایانی سال در این خصوص تمهیدات لازم مانند استفاده از تمام ظرفیت پست استان و به‌کارگیری نیروهای پاره‌وقت در راستای کاهش مدت سیر مرسولات پستی از زمان ورود تا توزیع درب منازل گیرندگان انجام شده است.

نظارت بر فرایندهای پستی درروزهای پایانی سال

سرپرست اداره کل پست استان فارس در حاشیه این بازدید، اعتماد مردم به شبکه پست را سرمایه اصلی شرکت پست عنوان کرد.

عباسی همچنین اضافه کرد: از یکم تا ۲۵ اسفند سال‌جاری، تعداد بیش از ۸۴۱ هزار مرسوله پستی وارد استان فارس شده و بیش از ۵۱۵ هزار مرسوله از این اداره کل به مقاصد مختلف در سطح کشور ارسال شده است که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته، سه درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: تعداد بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار مرسوله پستی با میانگین روزانه بیش از ۵۴ هزار مرسوله در اداره کل پست استان فارس کارسازی شده است.

 

 انتهای خبر/

برچسب ها: پست ، نوروز ، فارس
نظرات بینندگان