کد خبر: ۱۶۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس خبر داد:

برگزاری جشنواره «بنی‌آدم» در شیراز

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس از خاطره سیل پنجم فروردین ۱۳۹۸ شیراز و مردم‌داری و مهمان‌نوازی شیرازی‌ها در اسکان و خدمات دهی رایگان به مسافران یاد آوری کرد و گفت: به این مناسب در سالروز این حادثه رویداد «بنی‌آدم» برای تجلیل از مردم شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز دوم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح عمارت دیوان‌خانه گفت: در این مدت بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس بازدید کردند.

به گفته وی علاوه بر بازدید هم‌وطنان از حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)، حافظیه، مجموعه جهانی تخت‌جمشید،مجموعه فرهنگی آرامگاه سعدی از پربازدیدترین اماکن گردشگری فارس در ۶ روز گذشته بودند.

ثابت اقلیدی از خاطره سیل پنجم فروردین ۱۳۹۸ شیراز و مردم‌داری و مهمان‌نوازی شیرازی‌ها در اسکان و خدمات دهی رایگان به مسافران یاد آوری کرد و گفت: به این مناسب در سالروز این حادثه رویداد «بنی‌آدم» برای تجلیل از مردم شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره «بنی‌آدم»، ۵ فروردین در شیراز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در خصوص افزایش ساعات بازدید از اماکن گردشگری فارس نیز اعلام کرد: ساعت بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی منتخب استان مانند حافظیه، آرامگاه سعدی، زندیه و ارگ کریم‌خان از هشت صبح تا ۱۱ شب خواهد بود.

ثابت اقلیدی با اشاره به اینکه گردشگران و مردم برای بازدید از دیگر اماکن نیز می‌توانند در ساعته‌ای هشت تا ۱۸ مراجعه کنند، افزود: درِب اماکن گردشگری فارس متناسب با نیاز مردم به روی بازدید کنندگان باز خواهد بود.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، گردشگری
نظرات بینندگان