کد خبر: ۱۶۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳

هیجان‌انگیزترین مقاصد سفر در فصل بهار

در مطلب پیش رو بهترین مقاصد در ایران و خارج از ایران که سفر به آن‌ها در فصل بهار بسیار توصیه می‌شود را به شما معرفی کردیم. حال شما باتوجه‌به سلیقه و هدفتان می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید و سفری به‌یادماندنی برای خود بسازید.

به گزارش خبرنگارگروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، بهار فصلی پر از شور و نشاط، با آب‌وهوایی رویایی و دل‌انگیز و طبیعتی سرسبز و بکر است که تمامی شرایط برای یک سفر خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را محیا می‌کند.

در زمانی که سراسر زمین با گل‌های رنگارنگ مزین شده و عطر بی‌نظیری از طراوت و تازگی در هوا پیچیده، حقیقتاً چه چیزی جز یک سفر می‌تواند ایام را به بهترین شکل برایمان رقم بزند؟ مقاصد بسیاری  وجود دارد که می‌توانند تجربه یک سفر لذت‌بخش در فصل بهار را برای گردشگران به وجود بیاورند که در این مطلب تصمیم داریم به معرفی این مقاصد بپردازیم و زیبایی‌های آن‌ها در بهار را برایتان شرح دهیم تا بتوانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید و سفری رویایی را تجربه کنید.

مقاصد پرطرف‌دار داخلی برای سفر در بهار
ایران نیز که کشوری چهار فصل و دیدنی شناخته می‌شود، در فصل بهار چیزی از سایر کشورها کم ندارد و یکی از زیباترین چشم‌اندازها و مناظر را دارد. از جمله مناطقی که به شما توصیه می‌کنیم در فصل بهار در ایران حتماً از آن‌ها بازدید کنید عبارت‌اند از: 
شهرهای شمالی
شمال کشور در فصل بهار به بهشتی رویایی تبدیل می‌شود و سفر به این مناطق از جمله پرطرفدارترین سفرها در کشور است که در فصل بهار رقم می‌خورد. در این فصل جنگل‌هایی همچون جنگل دال خانی، جنگل راش، جنگل لفور، جنگل دو هزار و... در زیباترین شکل ممکن قرار دارند و می‌توانید یک جنگل‌گردی بسیار خاص و منحصربه‌فرد را تجربه کنید و از این طبیعت بکر لذت ببرید.

بازدید از سواحلی مانند ساحل متل قو، ساحل نوشهر و ساحل بابلسر نیز خود در فصل بهار حال و هوای دیگری دارد و شرایط برای انجام تفریحات متنوع، بسیار مساعد است. به‌طورکلی اگر به دنبال یک مقصد بی‌نظیر برای سفر بهاره خود در داخل کشور هستید شهرهای رامسر، نور، نوشهر، چالوس، ماسوله، لاهیجان، بندر ترکمن، رشت، بندر انزلی، رودبار و ماسال گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند.

هیجان‌انگیزترین مقاصد سفر در فصل بهار


سفر به شیراز در بهار و غرق شدن در عطر بهارنارنج تازه
شیراز، شهر شاعران و گل‌ها، در فصل بهار با طبیعت سرسبز و دل‌انگیز، آب‌وهوای معتدل، باغ‌های قشنگ و آثار تاریخی متعدد، به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران شناخته می‌شود. در این فصل می‌توانید در باغ‌های شیراز مانند باغ ارم، باغ نارنجستان قوام و باغ دلگشا با شکوفه‌های رنگارنگ و دیدنی به گشت‌وگذار بپردازید و در هوایی مطبوع و خنک از جاذبه‌های گردشگری متنوعی مانند تخت‌جمشید، حافظیه، سعدیه و مسجد نصیرالملک بازدید کنید و لحظات بی‌نظیری را برای خود بسازید.

 

انتهای خبر/

 

 

 

منبع: ایمنا

نظرات بینندگان