کد خبر: ۱۶۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
فرمانده انتظامی فارس:

قوانین و جرائم رانندگی بازنگری شوند

فرمانده انتظامی فارس گفت: قوانین و جرائم رانندگی بازدارنده نیستند و قانون‌گذاران باید نسبت به اصلاح و بازنگری در این قوانین اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس فارس، با اشاره به آمار تصادف‌ها در نوروز، گفت: قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیستند و پلیس با برهم‌زنندگان امنیت جاده‌ها و شهرها به‌شدت برخورد می‌کند.


 وی از قانون‌گذاران خواست تا نسبت به اصلاح قوانین، جرایم و تخلفات رانندگی اقدام کنند و بازنگری لازم را داشته باشند.


فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه ازدست‌دادن حتی یک نفر از هم‌وطنانمان در حوادث رانندگی برایمان بسیار سخت است، از مردم خواست هنگام رانندگی عجله نکنند، به هشدارهای پلیس دقت کنند و با رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی زمینه وقوع تصادف را کاهش دهند.

 حبیبی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در ایام نوروز، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله پلیس از ابتدای تعطیلات نوروز تلاش کرده‌اند آمار استان در حوزه سرقت، تصادف‌ها و فوتی‌ها روند کاهشی داشته باشد.

مجموعه انتظامی استان با برنامه‌ریزی در تعطیلات نوروز تلاش می‌کند آسیب کمتری به مردم وارد شود و آنها با آسایش و آرامش بیشتری تعطیلات را سپری کنند.


 انتهای خبر/

منبع: ایسنا
برچسب ها: پلیس ، انتظامی ، نوروز ، تعطیلات
نظرات بینندگان