کد خبر: ۱۶۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
استاندار فارس:

رسانه می‌تواند اخبار امید بخش دهد

استاندار فارس خطاب به خبرنگاران گفت :امیدآفرینی و نشاط آفرینی صحیح در میان مردم بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،محمد هادی ایمانیه استاندار فارس امروز ۸ فروردین ماه در نشست خبری با خبرنگاران و به نوعی دیدار عیدانه با اصحاب رسانه ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه خبرنگاران همیشه در تمام عرصه‌ها حضور دارند و اخبار استان فارس را با تمام سختی ها همیشه منتشر می‌کنند. 

استاندار فارس با اشاره مهم بودن امیدآفرینی در میان مردم، گفت: امید و نشاط آفرینی صحیح در بین مردم بسیار مهم است و خبرنگاران باید اخبار سراسر امیدبخش واقعی را بین مردم منتشر کنند و باید نیمه پر لیوان را به مردم به صورت مثبت و امیدوار کننده منتقل کنند.

وی افزود: برای خط انتقال آب از بوشهر به سمت کازرون صحبت‌هایی شده است و به زودی انجام می‌شود.

استاندار فارس از افزایش ظرفیت آب سد درودزن از ۷۰۰ میلیون مترمکعب و ظرفیت سد سلمان از ۵۵۰میلیون مترمکعب آب خبرداد و گفت: نگرانی‌ها کاهش یافت وامیدواریم با بارش‌هایی بعدی، وضعیت بهتر شود.

رسانه می‌تواند اخبار امید بخش دهد

وی افزود: ۲۹ درصد کاهش مرگ ناشی از تصادفات از ۲۴ اسفند تا شب گذشته نسبت به مدت گذشته را شاهد بودیم که حاصل زحمات همه دستگاه‌ها است.

استاندار فارس از قدردانی مهمانان نوروزی از مهمان نوازی استان فارسی‌ها خبرداد و گفت: شب گذشته طی بازدید از اماکن تاریخی فرهنگی مهمانان نوروزی که از استان‌های دیگر آمده بودند از رسم مهمان نوازی استان فارسی‌ها قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، استاندار فارس مجددا از خبرنگاران خواستار کارنامه اعمال مسئولان شد همچنین از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان بهترین طرح جلب مشارکت مردم در جهش تولیدخبر داد.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: استاندار ، فارس ، خبرنگار
نظرات بینندگان