کد خبر: ۱۶۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۸ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید نجیم‌علی سالخورده: 

این گلستان تمامی ندارد

شهید نجیم‌علی سالخورده در وصیت‌نامه خود آورده است: هر روز که می‌گذرد یکی یا چند تن از برادران ما به خیل کاروان شهیدان می‌پیوندند؛ هر روز گلی را از گلستان ما می‌چینند اما گل‌های این گلستان تمامی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از نوید شاهد، شهید نجیم‌علی سالخورده ۱۷ شهریورماه ۱۳۴۲ در آبسرد خفر در خانواده‌ای متدین دیده به جهان گشود و در دامان پاک پدر و مادری مهربان و مؤمن رشد و پرورش یافت.

وی پس از گذراندن دوران کودکی وارد فضای علم و دانش شد و دوره ابتدایی را در زادگاهش سپری و پس از آن با خانواده به اصفهان مهاجرت می‌کند و دوره راهنمایی را نیز با موفقیت پشت سر می‌گذارد سپس وارد هنرستان می‌شود که با انقلاب اسلامی مصادف می‌شود و او نیز با سایر مردم در تظاهرات علیه رژیم ستم‌شاهی حضور پیدا می‌کند.

پس از پیروزی انقلاب مشغول تحصیل می‌شود و هم‌زمان با عضویت در پایگاه بسیج در تأمین امنیت شهری تلاش مؤثری ایفا می‌کند و پس از تجاوز دشمن به خاک میهن اسلامی، عازم جبهه‌های حق علیه باطل می‌شود و در بسیاری از عملیات‌ها شرکت می‌کند.

وی در سال ۱۳۶۴ همسری شایسته بر می‌گزیند و فرزندی صالح از خود به یادگار می‌گذارد و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۰۳ در عملیات کربلا چهار در منطقه شلمچه جان به جان‌آفرین تسلیم و به درجه رفیع شهادت نائل می‌گردد.

وصیت‌نامه شهید: 

به نام خدایی که از اویم، گفتنم به امر اوست و شنیدنم به امر اوست. آمدن و رفتنم از اوست و همه چیزم از اوست. جان مال و زندگی و مرگم از اوست، این دنیا و آن دنیایم همه از اوست.

با سلام و درود فراوان بر شهیدان راه حق که با ایثار خونشان، حیات نوینی به جامعه اسلامی‌بخشیدند، شهیدانی که همچون شمع محفل بشریت سوختند و گرما و نورشان تداوم‌بخش انقلاب شکوهمندمان گردید و انقلابی را در وجودمان به وجود آورد که هیچ نیروی مادی و باطلی را به انجام چنین چیزی قادر نخواهد بود.

هر روز که می‌گذرد یکی یا چند تن از برادران ما به خیل کاروان شهیدان می‌پیوندند؛ هر روز گلی را از گلستان ما می‌چینند اما گل‌های این گلستان تمامی ندارد.

هر روز که می‌گذرد و برادران عزیز ما به شهادت می‌رسند مسئولیت ما سنگین‌تر می‌شود و رسالت خون شهیدان بر گردنمان می‌افتد.

 انتهای خبر/

نظرات بینندگان