کد خبر: ۱۶۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳
رئیس کل دیوان محاسبات کشور:

همه ما به حافظان امنیت افتخار می‌کنیم

رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور گفت: همه ما به شما حافظان امنیت افتخار می‌کنیم و قدردان زحمات شما هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،سید احمدرضا دستغیب رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور از مرکز مدیریت راه‌های استان فارس و عملکرد سامانه پایش نظارت تصویری جاده‌های این استان بازدید کرد.

 طی این بازدید تردد و تخلفات وسائل نقلیه، وضعیت جاده‌های استان، پایش تصویری و فعالیت نوروزی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای فارس مورد بررسی قرار گرفت.

 محسن عمادی، سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای فارس در این بازدید به تشریح اقدامات طرح ترافیکی نوروزی ۱۴۰۳ این اداره کل، چگونگی پایش تصویری جاده‌های استان، ثبت تردد و اجرای پویش ملی چشم به راهیم در استان پرداخت.

بازدید رئیس کل دیوان محاسبات کشور از مرکز مدیریت راه‌های استان فارس

 سید احمدرضا دستغیب رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور همچنین روز گذشته در قرارگاه نوروزی پلیس استان فارس حضور یافت.

دستغیب ضمن دیدار با سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس و اعضای قرارگاه نوروزی پلیس استان، فرارسیدن سال نو را به کارکنان انتظامی تبریک گفت و افزود: برقراری نظم و امنیت مطلوب در کشور نتیجه تلاش‌های شما عزیزان و سایر نیروهای نظامی است و مردم نیز آثار این امنیت را لمس می‌کنند و قدردان شما هستند.
 
 وی تصریح کرد: در ایام نوروز که مردم با خانواده در تعطیلات عید به سر می‌برند شما عزیزان انتظامی مشغول ایثار و جهاد و خدمت به مردم هستید و ما نیز برای خودتان و خانواده‌هایتان آرزوی سلامتی و توفیق داریم.
 
 رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور گفت: همه ما به شما حافظان امنیت افتخار می‌کنیم و قدردان زحمات شما هستیم.
 
 به گزارش شیرازه،سید احمدرضا دستغیب رئیس‌کل دیوان محاسبات کشور همچنین از اداره کل دیوان محاسبات استان فارس بازدید و قناعتی مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز به ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته پرداخت.

 انتهای خبر/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان