کد خبر: ۱۱۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
فرماندار استهبان:

کارمند نمونه یعنی رعایت قانون، تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم

در ارزیابی های بازرسین استانداری که از تمامی جوانب صورت گرفت فرمانداری استهبان مقام دوم را در بین تمامی شهرستانهای استان و آنهم با اختلافی بسیار جزئی با شهرستان اول کسب نموده است.

به گزارش شیرازه، فرماندار استهبان در جلسه شورای اداری گفت: در ارزیابی های بازرسین استانداری که از تمامی جوانب صورت گرفت فرمانداری استهبان مقام دوم را در بین تمامی شهرستانهای استان و آنهم با اختلافی بسیار جزئی با شهرستان اول کسب نموده و این افتخار و این دستاورد بزرگ به جهت تلاش و همدلی بین شما مسوولین و مردم بوده است.


محمد مهدی شرفی، فرماندار استهبان گفت : زمانی که دولت یازدهم پا به عرصه خدمت گذاشت با  ناملایمات و تحریم های شدید مواجه بودیم و مردم احساس خوشایندی نداشتند؛ اما طی این چهار سال با درایت  جناب آقای دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید و رهبری و هدایت گری های عالمانه  مقام معظم رهبری از خیلی چالش ها دور شدیم و آرامش خوبی به جامعه ایران بازگشت و امروز کار دولت یازدهم به پایان رسیده و باید بررسی کنیم ببینیم کارنامه ما در دولت قبل چگونه بوده و نقاط ضعف  را مشخص و آنها را برطرف کنیم و با برنامه ریزی خوب در دولت دوازدهم خدمات بهتری در زمینه عمران، آبادی و اشتغال جوانان به مردم عزیز ارائه دهیم.


وی در خطاب به کارمندان نمونه گفت : نمونه شدن معیار و شاخص دارد و کسانی که این عنوان را کسب می کنند یعنی رعایت قانون، تکریم ارباب رجوع ، گره گشایی از کار مردم را مد نظر قرار داده اند؛ شما باید الگویی برای خدمت رسانی به مردم باشید و به عنوان یک خدمتگزار در جامعه افتخار کنید.


در این مراسم از ۵۰ کارمند نمونه و 3 رئیس اداره شهرستان استهبان با لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.


ضمنا در پایان توسط کارکنان فرمانداری با اهدای لوح سپاس ازمحمد مهدی شرفی  فرماندار شهرستان به مناسبت دستیابی فرمانداری شهرستان به مقام دوم استان سپاسگزاری شد.



منبع: سته بان
نظرات بینندگان