کد خبر: ۱۶۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
فرمانده پایگاه مقاومت بسج اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی فارس: 

یادمان شهدای گمنام شهرستان جهرم ساخته شد

فرمانده پایگاه مقاومت  بسیج اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان جهرم  با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  این استان خبر داد .

  به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس کریم محمد حسینی  فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۱۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام شهرستان جهرم در پادگان شهید دستغیب این شهر ساخته و نصب‌شده است گفت: مراسم رونمایی از این یادمان ارزشمند به‌زودی اعلام خواهد شد.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یکپارچه‌سازی حکمرانی و گسترش جهاد مقاومت و همچنین ساماندهی قبور مطهر شهدا این یادمان ساخته و در محل پادگان شهید دستغیب جهرم نصب‌شده است.

یادمان شهدای گمنام شهرستان جهرم ساخته شد

 حسینی در ادامه سخنانش بر ضرورت ساخت و توسعه یادمان شهدای گمنام تأکید کرد و گفت: در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدا و همچنین تداعی آنان برای نسل‌های آینده ساخت یادمانی برای شهدای این مرزوبوم امری ضروری است.

وی افزود: یکی از اقدامات و اهداف این پایگاه مقاومت برای ساخت و توسعه چنین یادمان‌هایی این است که در آینده نزدیک تمامی فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی حول محور شهدای گمنام باشد تا بتوان روح مودت و همدلی اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم برقرار شود.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان