کد خبر: ۱۶۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
یادداشت؛

مراقب دام رسانه‌ای دشمن باشیم

سید محسن هاشمی تحلیلگر مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: باید دقت نمود که جمهوری اسلامی نمی‌خواهد در پی این انتقام اسرائیل را نابود کرده و یا شهرهای این رژیم را ویران کند، بلکه به فرموده مقام معظم رهبری می‌خواهد سیلی پشیمان کننده‌ای بزند و مطمئناً این سیلی تطبیقی با آن تصاویر آخرالزمانی از اسرائیل ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مراقب دام رسانه‌ای دشمن در موضوع انتقام از اسرائیل باشیم!!
به دنبال حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران موج مردمی مطالبه‌گرایانه‌ای در انتقام گرفتن از اسرائیل در فضای حقیقی و مجازی شکل گرفته که باید مراقب دام‌های پهن شده دشمن در این عرصه بود.


هم‌زمان که کاربران مجازی انقلابی و حتی بسیاری از ایران دوستان بر انتقام سخت از اسرائیل تأکید می‌کنند و با تصاویر زیادی وعده نابودی این رژیم و تخریب گسترده شهرهای اسرائیل را با حملات انتقام‌جویانه ایران می‌دهند.


کاربران ضد نظام و خصوصاً اکانت‌های رسمی اسرائیلی بر تحقق این وعده اصرار کرده و در اقدامی به ظاهر عجیب اصرار دارند که چرا ایران انتقام نمی‌گیرد و چرا پاسخ محکمی به ما نمی‌دهد و به نوعی به دنبال تحریک افکار عمومی ایران و حتی حاکمیت برای حمله بوده یا اینکه این چند روز را فرصتی برای تضعیف قدرت ملی ایرانیان قلمداد کرده‌اند.


این واکنش‌ها چند مراقبت رسانه‌ای می‌خواهد که نخست آن این است که باید دقت نمود که جمهوری اسلامی نمی‌خواهد در پی این انتقام اسرائیل را نابود کرده و یا شهرهای این رژیم را ویران کند، بلکه به فرموده مقام معظم رهبری می‌خواهد سیلی پشیمان کننده‌ای بزند و مطمئناً این سیلی تطبیقی با آن تصاویر آخرالزمانی از اسرائیل ندارد.


از سوی دیگر باید مراقب دام دوم بود که در آن و بعد از ضربه ایران همین کاربران اسرائیلی و حتی بعضی از جریانات انقلابی مدعی نشوند که ضربه وارد شده چیزی نبوده و شما جرئت واکنش بیشتر را نداشتید و یا اینکه از قبل با کشورهای غربی برای کمیت ضربه هماهنگ شده بودید و این گونه با بزرگ‌نمایی دام اول در گام دوم باعث کوچک جلوه دادن انتقام و ضربه به اسرائیل شوند.


هرچند که در دام سوم باید مراقب بود که با تهیج و فشار مضاعف بر نیروهای نظامی آنان را به اقدامی عجولانه وا نداشت که مطمئناً این اقدام می‌تواند برای اسرائیلی‌ها که چند روز است شب و روز منتظر حمله ایران بوده و آذوقه و جیره غذایی را برای خود فراهم کرده‌اند یک راه فرار از فشار روانی بی‌سابقه باشد.

 

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان