کد خبر: ۱۶۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
امام‌جمعه اهل سنت شهر اِوز در گفتگو با شیرازه:

اقدام سپاه پاسداران باعث افتخار همه مسلمانان جهان شد

امام‌جمعه اهل سنت شهر اِوز گفت: اقدام سپاه پاسداران در عملیات اخیر بسیار دقیق و به موقع و باعث افتخار و عزت نفس همه مسلمانان جهان بود که بسیار قابل ستایش است و‌ امیدوارم که همیشه قوی و قدرتمند باشند و در مقابل دشمنان دین با اقتدار کامل بایستند و از حریم دین دفاع کنند.

شیخ محمدزمان زمانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات حق ایران بود زیرا رژیم صهیونیستی با تجاوزی که به حریم جمهوری اسلامی ایران در دمشق کرده بود سزاوار پاسخ بود و هر انسان و دولتی قطعاً برای خودش حق دفاع قائل است و اینگونه نیست که هر کسی بخواهد ظلم و ستم کند جنایات او بی‌پاسخ بماند.

امام جمعه اهل سنت شهر اِوز افزود: اقدامات و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نقض تمام قوانین بین‌الملل و دیپلماتیک جهانی است. انگار رژیم صهیونیستی خودش را جدا از قوانین بین‌الملل می‌داند. این باور، عقیده و رویکرد زاده‌ی حمایت‌های بی‌حد و حصر جهان غرب خصوصاً آمریکا است که اینگونه این‌ها را بار آورده که شما بله می‌توانید در دنیا هر کاری که بخواهید بکنید و کسی به شما پاسخ نمی‌دهد.


وی در پاسخ به سؤال خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه برخی نگران پاسخ رژیم منحوس صهیونیستی به عملیات دیشب سپاه پاسداران هستند، بیان کرد: این نگرانی هیچ جایگاهی ندارد؛ چرا که‌ یهود و صهیونیست‌ها ترسو‌تر از این است که بخواهند خود را با قدرتی مانند جمهوری اسلامی ایران درگیر کنند و خوب می‌دانند که درگیری با ایران مساوی است با نابودی آن‌ها است، پس هیچ جای نگرانی نیست و آن‌ها جرئت انتقام و ضربه مشابه را نخواهند داشت.

شیخ زمانی اقدام سپاه پاسداران در عملیات دیشب را ارزیابی کرد و گفت: اقدام سپاه پاسداران در عملیات اخیر بسیار دقیق و به موقع و باعث افتخار و عزت نفس همه مسلمانان جهان بود که بسیار قابل ستایش است و‌امیدوارم که همیشه قوی و قدرتمند باشند و در مقابل دشمنان دین با اقتدار کامل بایستند و از حریم دین دفاع کنند.

وی در پایان گفت: حملات اخیر سپاه پاسداران قطعاً توانسته است مطالبات علمای اهل سنت شهر اِوز را در خصوص حمایت از مظلومان غزه فراهم سازد، البته قلب و دل ما جریح‌تر از این است چون مردم فلسطین در این چند سال خیلی آسیب دیدند  و زمانی ما به آرامش و خوشحالی می‌رسیم که سرزمین فلسطین آن قسمت‌هایی که توسط رژیم منحوس صهیونیستی اشغال شده همه آن‌ها به دامن و آغوش پاک اسلام برگردد.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

 

 

 

 

نظرات بینندگان