کد خبر: ۲۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۰

فیروز آباد آماده پذیرایی ازمهمانان نوروزی

فرماندار شهرستان فيروزآباد گفت:اقدامات و تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در ایام نوروز انجام شده است...

فیروز آنلاین- به گزارش روابط عمومی فرمانداری فیروزآباد، جهانبخش بهمنی ظهر  امروز درجلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: تمام اقدامات و تمهیدات لازم به منظور ارائه خدات به مسافران و شهروندان در ایام نوروز انجام شده است.وی ادامه داد: برخی از دستگاه‌ها از جمله اورژانس، بیمارستان‌ها، هلال احمر و نیروی انتظامی به منظور ارائه خدمات به مسافران علاوه بر انجام چندین مانور، تمامی امکانات خود را برای این مهم در نظر گرفته‌اند.

این مسئول گفت: دستگاه های خدمات رسان نیز  با با برنامه‌ریزی صحیح و منسجم، برنامه‌های خود را به منظور خدمات‌رسانی به موقع در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در نظر گرفته‌اند.

وی افزود: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده تمام ادارات باید از 25 اسفند تا 15 فروردین سال آینده، با آمادگی کامل و استفاده از ظرفیت‌ها و برقراری کشیک، پاسخگوی شهروندان و مسافران باشند.نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه سخنان خود بر نظارت جدی بر شبکه حمل و نقل شهری تأکید کرد و گفت: در این راستا به منظور جلوگیر  از افزایش احتمالی نرخ‌های کرایه با انجام گشت‌های نظارتی توسط تاکسیرانی و اتوبوسرانی  در تعطیلات سال نو این مهم نیز مورد توجه قرار گرفته است.

بهمنی  تأکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان و به ویژه امدادی باید برنامه‌ریزی‌ها و تغییرات ضروری را تا قبل از پایان سال انجام دهند و مراکز خود را به نیروهای انسانی مجرب و سایر امکانات مورد نیاز تجهیز نمایند تا در ایام نوروز با مشکل مواجه نشوندوی از شهرداران و دهیاران خواست تا علاوه بر پاکسازی محیط شهر و روستا و  ترمیم حفاری‌ها، در زمینه فضاسازی و انجام تزئینات شهری و روستایی نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

مهندس بهمنی در ادامه سخنان خود از فعال شدن کمیته تنظیم بازار شهرستان خبر داد و افزود: تیم بازرسی به منظور نظارت و کنترل قیمت کالاها در فرمانداری تشکیل شده است و این نظارت‌ها بر نحوه عرضه کالاهای با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان