کد خبر: ۳۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

انتخابات پيش از موعد رژيم صهيونيستي لغو شد

رسانه هاي رژيم صهيونيستي صبح امروز اعلام کردند ، \" بنيامين نتانياهو \" نخست وزير اين رژيم براي تشکيل دولت وحدت ملي و لغو انتخابات پيش از موعد با حزب کاديما که حزب اصلي مخالف محسوب مي شود به توافق رسيد.

روزنامه هاآرتص نوشت حزب مخالف کاديما به دولت " نتانياهو " خواهد پيوست و پيش بيني مي شود " شائول موفاز " رئيس اين حزب به عنوان وزير در دولت نتانياهو تعيين شود.
 هاآرتص در ادامه آورد ، حزب کاديما با پيوستن به دولت نتانياهو به اين شرط موافقت کرد که دولت از پيشنهادي براي يافتن جايگزيني براي قانون تال که به طلاب مدارس ديني امکان مي دهد خدمت وظيفه اجباري را تا مدت نامعلومي به تعويق اندازند، حمايت کند.
 اين توافق در شرايطي به دست آمد که پارلمان اسرائيل (کنست) انحلال خود را به منظور هموار کردن راه براي برگزاري انتخابات پيش از موعد بررسي مي کند.
 نتانياهو روز يکشنبه گفته بود خواستار برگزاري انتخابات پيش از موعد به علت باج خواهي شرکاي خود در دولت ائتلافي است. وي روز دوشنبه به کابينه خود پيشنهاد کرد که انتخابات پيش از موعد روز 4 سپتامبر برگزار شود . قبلا انتخابات پارلماني اسرائيل براي سال 2013 پيش بيني شده بود.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان