کد خبر: ۳۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

قدس روز احیای اسلام است

امام جمعه قیروکارزین گفت: روز جهانی قدس نه تنها روز حمایت از فلسطین بلکه روز احیای اسلام و وحدت مسلمانان است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری امروز  اظهار داشت: روز قدس از بینش الهی امام خمینی (ره) نشأت گرفته و فرصتی است تا پیام وحدت مسلمانان به گوش مستکبران عالم برسد چرا که هر مسلمان طبق تکلیف شرعی خود باید در برابر ظالمان به پا خواسته و ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه باید گوش به فرمان ولی‌فقیه در صحنه باشیم چرا که با کوتاهی ما ظالمان بر ما حاکم می‌شوند، اضافه کرد: یکی از مسائل مهم در روز قدس، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونیستی است، چراکه مستکبران تلاش بسیاری برای کمرنگ کردن حضور مسلمانان در این روز انجام می‌دهند.

اکبری روز جهانی قدس را نه تنها روز حمایت از فلسطین بلکه روز احیای اسلام و وحدت مسلمانان دانست و گفت: اگر تمام مسلمانان به پا خیزند بر مستکبران جهان پیروز می‌شوند و بیداری اسلامی یکی از ثمرات روز قدس بوده که سبب وحشت صهیونیسم جهانی و ترس از برملا شدن نقشه‌های شوم آنان شده است.

امام جمعه قیروکارزین راهپیمایی روز قدس امسال را بسیار پر اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: بروز ناآرامی‌ها در سوریه به خاطر حمایت این کشور از حزب‌الله و جریان مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است و ایجاد آشوب، نسل‌کشی مسلمانان میانمار، تفرقه‌افکنی در بین قومیت‌های ملی و فرقه‌های مذهبی دلالت بر هدف شوم استکبار برای نابودی اسلام و مسلمانان دارد.

اکبری در پایان با اشاره به هماهنگی تمام ارگان‌های مربوطه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز قدس افزود: امسال نیز مردم شریف ایران اسلامی و اقشار مختلف مانند سال‌های گذشته در این روز حضوری فعال و چشمگیر می‌یابند تا ضمن تجدید‌بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همراهی با ولایت، حمایت‌های خود را از مردم مظلوم منطقه اعلام کنند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: قدس ، روز ، احیای ، اسلام ، شیرازه
نظرات بینندگان