کد خبر: ۳۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

حمل سلاح سرد در شیراز ممنوع شد

فرماندار شهرستان شیراز گفت: حمل سلاح سرد از هفته آینده در شیراز جرم محسوب می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد‌از‌ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمل سلاح سرد در شیراز ممنوع شد، اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی استان فارس حمل سلاح سرد از هفته آینده در شیراز جرم محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان شیراز اضافه کرد: حمل هر گونه سلاح سرد در شیراز جرم است و با حاملان این‌گونه سلاح‌ها برخورد قانونی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شیراز گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی باعث کاهش جرم در شهرستان شیراز شده و با اجرای این طرح شاهد کاهش 35 درصدی جرایم خشن در این شهرستان هستیم.

زرین‌کلاه افزود: برخورد با منقل‌داران را نیز در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم که در این میان برخی از منازل تخریب شده و از این به بعد نیز منازل منقل‌داران و فروشندگان مواد مخدر تخریب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه شهرداری شیراز فرایند سرمایه‌گذاری را تسهیل کند، تصریح کرد: در مدت گذشته همکاری‌های مناسبی میان فرمانداری و شهرداری شیراز صورت گرفته است که امیدواریم در بحث جذب سرمایه‌گذاری نیز شهرداری شیراز فعالیت‌های خود را توسعه دهد.

فرماندار شیراز با اشاره به فراهم نبودن زمینه سرمایه‌گذاری در شیراز گفت: زمانی که رئیس شورای شهر شیراز می‌گوید که در پنج سال گذشته هیچ سرمایه‌گذاری در شیراز حضور نداشته، نشان دهنده فراهم نبودن زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این شهر است.

وی تصریح کرد: استانداری فارس دستور تسهیل در امور سرمایه‌گذاری در این استان را صادر کرده است و در این میان باید شرایطی مهیا شود که سرمایه‌گذاران برای شروع فعالیت در این شهر به مشکلات برخورد نکنند.

فرماندار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود از تبرئه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد و با اشاره به وضعیت اعضای علی‌البدل شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: سال گذشته حکم موقت برای دو عضو شورای شهر شیراز صادر شد که در چند هفته گذشته حکم قطعی اعلام و هر دو نفر تبرئه شده‌اند.

فرماندار شیراز افزود: سعید موسوی با اینکه اجازه ادامه فعالیت در شورا را داشت استعفا داد اما فاطمه هوشمند اجازه حضور در شورا و ادامه فعالیت‌های خود را دارد.

وی در پایان گفت: حجت‌الاسلام محمد میری که به عنوان عضو علی‌البدل فاطمه هوشمند در شورا حضور داشت از این هفته اگر  هوشمند قصد حضور در شورا را داشته باشد باید این شورا را ترک کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان