کد خبر: ۳۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱

ایستگاه نقاشی «نور میزبان» در شیراز برپا شد

ایستگاه نقاشی «نور میزبان» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز با حضور چند هزار نفری کودکان شیرازی جنب مصلی نماز جمعه شیراز برپا شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس، مدیریت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اقدام به برپایی ایستگاه فرهنگی با عنوان "ایستگاه نور" در مقابل فرهنگ‌سرای قرآن و عترت جنب مصلی نماز جمعه شیراز کرد.

در این ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله نقاشی ویژه کودکان، گریم کودکان، مسابقات قرآنی، خوشنویسی با حضور خطاطان انجمن خوش‌نویسان فارس، نمایشگاه مقاومت شامل پوسترهایی با موضوع کودکان فلسطینی و اجرای سرود توسط کودکان و نونهالان فرهنگ‌سراهای شهرداری شیراز صورت گرفت.

فعالیت‌های متنوعی که در این ایستگاه به اجرا درآمد، مورد استقبال چند هزار نفری خانواده‌ها و کودکان شیرازی قرار گرفت و مسئولان فرهنگ‌سراها و مربیان مربوطه نسبت به آموزش‌های شهروندی همراه با توزیع کتاب و بروشورهای آموزشی بین بازدیدکنندگان اقدام کردند.

شهردار شیراز، جمعی از مدیران عامل سازمان‌های شهرداری، شهرداران مناطق، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، روحانیون و فعالان عرصه فرهنگی و اجتماعی از جمله بازدیدکنندگان این غرفه بودند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان