کد خبر: ۳۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

افتتاح 15 طرح‌ عمرانی در فیروزآباد

معاون فرماندار فیروزآباد گفت: در هفته دولت پنج طرح کلنگ‌زنی و 15 پروژه افتتاحیه در این شهرستان خواهیم داشت.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از فیروزآباد، محمد علی عباسی صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت با مدیران فیروزآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد با برشمردن خدمات دولت در کشور اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های بسیاری در خدمات‌رسانی به مناطق مختلف کشور بوده‌ایم که حاصل این خدمات پیشرفت شهرها و روستاها در تمام مناطق بوده است.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت خدمتگزار به مردم عنوان کرد و گفت: در این هفته تمام دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند کارهای خدماتی را که به انجام رسانده‌اند در مطبوعات و خبرگزاری‌ها اطلاع‌رسانی کنند و همکاری لازم را با رسانه‌ها داشته باشند.

معاون فرماندار فیروزآباد خاطرنشان کرد: مدیران باید مشخصات کامل پروژه‌ها را در اختیار مطبوعات و خبرگزاری‌ها قرار دهند و در آگاه‌سازی مردم در راستای بیان خدمات دولت از تمام شیوه‌های مناسب استفاده کنند.

عباسی در ادامه با تاکید بر خدمات بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و بنیاد مسکن نیز گفت: در زمان افتتاح پروژه‌های هفته دولت باید از قبل اطلاعات در زمینه زمان افتتاح پروژه به اطلاع مردم آن منطقه و روستا نیز برسد که در زمان برگزاری مراسم با‌شکوه خاصی در کنار مسئولان حضور داشته باشند.

وی افزود: برنامه‌های هفته دولت باید بر اساس سرفصل شامل آذین‌بندی، نصب پلاکارد و بنرهای مناسب با برنامه‌های این هفته و افتتاح پروژه‌ها با هماهنگی لازم در سطح شهر پیش برود و ادارات پروژه‌هایی که صددرصد آماده افتتاح است را اعلام کرده و پروژه‌های نیمه‌تمام را در لیست پروژه افتتاحی قرار ندهند.

معاون فرماندار فیروزآباد در پایان سخنان خود طرح‌های عمرانی این شهرستان را حدود 20 پروژه عنوان کرد و گفت: در میان این برنامه‌ها پنج طرح کلنگ‌زنی و 15 پروژه افتتاحیه وجود دارد که مهم‌ترین آنها کلنگ‌زنی ساختمان جدید فرمانداری این شهرستان است.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان