کد خبر: ۳۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۱

دستگیری شرور مسلح فراری در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، شرور مسلح فراری و پنج نفر از همدستانش توسط پلیس در جهرم دستگیر شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری افراد شرور و مجرمان متواری پس از شناسایی شرور مسلح فراری به‌ نام «ع ـ ر»، دستگیری وی در دستور کار ویژه ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: متهم به اتهام حمل و نگهداری سلاح گرم غیرمجاز، تیراندازی، اخلال در نظم عمومی، سرقت، تهدید به قتل، حمل مواد مخدر، ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان از سال 1389 تاکنون از سوی دستگاه‌های قضایی و انتظامی در تعقیب بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: با آغاز تحقیقات پلیس، محل‌های تردد این شرور مورد کنترل قرار گرفت و پس از اطمینان از حضور وی در یکی از مسیرهای صعب‌العبور در اطراف جهرم، در یک عملیات غافلگیرانه، این شرور سابقه‌دار به همراه پنج نفر از همدستانش دستگیر شدند.

ملک‌زاده گفت: این شرور و همدستانش هنگام دستگیری قصد فرار و درگیری با ماموران انتظامی را داشتند که با سرعت عمل ماموران مواجه و همگی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: از این شرور و یکی از همدستانش سه سلاح جنگی و 216 فشنگ کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در پایان با بیان اینکه ایجاد امنیت و آرامش شهروندان از اولویت‌های اصلی پلیس این شهرستان است، خاطرنشان کرد: در این راستا این فرماندهی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی برخورد جدی می‌کند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان