کد خبر: ۳۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران به معنای شکست تحریم است

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران به معنای شکست تحریم و شکست سهمگین دشمنان در انزوای جمهوری اسلامی است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نمازجمعه امروز کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: شهید رجایی و باهنر دو اسوه تقوا و اخلاق و نیز دو عنصر مردمی بودند که به جرم پایبندی به اصول نظام به شهادت رسیدند.

وی به تأکیدات بسیار مهم مقام معظم رهبری در مورد بحث اقتصاد مقاومتی، اهتمام جدی مسئولان به معیشت مردم و عمل به وعده‌های داده شده از سوی آنان در دیدار هیئت دولت با معظم‌له اشاره کرد و گفت : دولت و مسئولان نظام باید تمام تلاش خود را در راستای تحقق فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری خرج کنند و از تمام ظرفیت‌های خصوصی و دولتی استفاده کنند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه دولت نباید در این گرانی‌ها و تورم مردم را تنها بگذارند، افزود: در حال حاضر شاهد یک بی‌برنامگی از سوی شرکت‌های وابسته به دولت در راستای فشار به مردم ضعیف و متوسط جامعه هستیم که باید پایان بپذیرد.

خرسند در ادامه خدمات دولت نهم و دهم را در کشور و در عرصه بین‌المللی ارزنده توصیف کرد و اضافه کرد: با توجه به اینکه تحول شگرفی در کشور و در مناطق محروم از سوی این دولت اتفاق افتاده است بنابراین وعده‌های به زمین مانده‌ای نیز وجود دارد که دولت در عمر پایانی خود باید اقدام کند.

وی در بخش دیگر سخنانش برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران را در زمانی که مورد تهدید دنیای استکبار هستیم، نقطه قوتی برای جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: این اجلاس به معنای شکست سهمگین دشمنان در تحریم و انزوای جمهوری اسلامی است.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: شرکت بیش از 120 کشور از سراسر جهان و نیز نهادهای بین‌المللی در این اجلاس نشانه این است که نظام اسلامی زنده و پویا در صحنه دیپلمات حضور دارد و این آمریکا و اسرائیل هستند که منزوی شده‌اند.

خرسند در پایان به جنایت قتل و آدم‌کشی بی‌رحمانه فرقه ضاله وهابیت در سوریه اشاره کرد و بیان داشت: این فرقه از خدا بی‌خبر در طول عمر ناپاکشان با کفار نجنگیدند بلکه همیشه شمشیر بر روی مسلمانان کشیده‌اند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان