کد خبر: ۳۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

تولید روزانه 50 ساعت برنامه در صدا و سیمای فارس

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس از تولید روزانه 50 ساعت برنامه در این مرکز خبر داد.

محمد باقر کشفی در جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرزندان هنرمند فارس در صدا و سیما در پی 24 ساعته شدن فعالیت صدا و سیما که در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و جهاد اقتصادی رخ داد و با توجه به ارتباط‌ زنده با شبکه‌های ملی هر روز 50 ساعت برنامه تولید و پخش می‌کنند.

وی با تاکید بر جایگاه والای این استان و نقش‌آفرینی مردم ولایتمدار سومین حرم اهل بیت (ع) در تحولات کشور اظهار کرد: استان فارس از ابعاد مختلف دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است چنانکه از جنبه تاریخی و نقش تمدن‌ساز، فرهنگی و ادبی، امکانات طبیعی و نعمت‌های خدادادی، از دیدگاه نیروی انسانی و بهره‌مندی از افراد مبتکر و جوان، پیشتازی در انقلاب و اهدای بهترین شهیدان و سرداران باید به تدوین و تولید محتوای رسانه‌ای پرداخت.

کشفی اضافه کرد: با بررسی توانمندی‌ها، ظرفیت‌های بالقوه و یافتن بهترین راهکارها، این استان به سمت قله‌های افتخار که مد‌نظر مقام معظم رهبری است، رهنمون می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های متعدد در پی تخریب و تضعیف دو رکن مهم یعنی اعتقادات مردم و اقتصاد کشور است که تاکنون با هوشیاری رهبر فرزانه و هدایت‌های داهیانه ایشان، تلاش شبانه‌روزی نمایندگان و مدیران، برنامه‌های مدبرانه رسانه و همت مردم در تحقق اهداف خود ناکام مانده است.

محمد حسن دوگانی رئیس مجمع نمایندگان استان فارس نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت اثر‌گذار رسانه که در صحنه‌هایی مانند انتخابات و راهپیمایی‌ها مشهود است برای مدیرکل صدا و سیمای فارس و همکاران وی آرزوی توفیق بیش از پیش کرد.

در این نشست بر عناوینی تاکید شد که شامل شناسایی و برجسته کردن توانمندی‌ها و برنامه‌ریزی برای پیشبرد تولیدات بومی، تقویت سرمایه‌گذاری‌ها در این استان، ترویج فرهنگ مصرف تولیدات داخلی، پرهیز از تجمل‌گرایی، تاکید بر استفاده از تولیدات بومی، همگرایی، وحدت و همدلی بین تمام اقشار، شناسایی معضلات اجتماعی، فرهنگی و موانع توسعه همه‌جانبه فارس بود.

در پایان تاکید شد؛ جلسات هم‌اندیشی به منظور تحقق اهداف عالی نظام و توسعه این استان ادامه پیدا کند.

 

انتهای پیام/ک

نظرات بینندگان