کد خبر: ۳۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱

برگزارى اجلاس تهران نشان از قدرت نظام مقدس جمهورى اسلامى بود

جلسه ى دهياران بخش مركزى به رياست محمدىپور بخشدار مركزى و با حضور فرماندهى منطقه انتظامى شهرستان، دهياران بخش مركزى و هيات مديره تعاونى بانوان روستايى در محل فرماندارى تشكيل گرديد.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزآنلاین، محمدى پور در ابتدا ضمن تقدير وتشكر از حضور مردم و دهياران در برنامه هاى هفته دولت اشاره اى به افتتاح و كلنگ زنى پروژه هاى بخش مركزى در هفته دولت داشت.

وی با عنوان اين مطلب كه پروژه هاى هفته دولت با بيش از 10/000  /000/000تومان هزينه افتتاح و يا كلنگ زنى آن آغاز شده است، آن را نقطه مثبتى در پيشبرداهداف شهرستان دانست و ابراز اميدوارى کرد با بهره بردارى از پروژه هاى كلنگ زنى شده به عنوان قسمتى از معضل اشتغال در شهرستان را حل کند.

نماينده سياسى دولت در بخش مركزى در ادامه مطالبى در خصوص برگزارى اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران بيان و برگزارى اين اجلاس را از قدرت هاى نظام مقدس جمهورى اسلامى دانست.

بخشدار مركزى در ادامه با بيان اين مطلب كه لازمه رشد و شكوفايى هر كشور سه عامل مهم بهداشت، آموزش و امنيت مى باشد همكارى همه مردم و مسئولين را جهت بهتر اجرا شدن عوامل رشد جامعه خواستار گرديد.

وى همچنين با اشاره به مسئله امنيت در هر جامعه اى آن را از عوامل رشد هر كشور و منطقه برشمرد و همكارى دهياران با پاسگاه ها، كلانترى ها و سبزپوشان نيروى انتظامى را لازم و امرى مهم دانست.

در ادامه سرهنگ على نيكنام فرمانده منطقه انتظامى شهرستان با ارائه مطالبى ارشادات و راهنمايى هاى لازم جهت برقرارى هر چه بهتر امنيت در شهرستان را بيان و همكارى همه مردم در اين راستا را خواستار گرديد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان