کد خبر: ۳۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱

معرفي سرپرست بخشداري حسن آباد اقليد

سرپرست بخشداری حسن آباد اقلید در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس، نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان برگزار شد، معرفی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سراج آنلاین، در این جلسه صادقی مدیر کل سیاسی با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان های استان ، اقدامات انجام شده در سطح استان را در حوزه های مختلف،  بی نظیر و کم سابقه دانست و اظهار امیدواری کرد: در هفته دولت با افتتاح پروژه های بزرگ در سطح استان، خدمات دولت به مردم شریف استان  ملموس تر شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری در ادامه با اشاره به سابقه و پیشینه بخش حسن آباد ، اقدامات صورت گرفته در این بخش را مثبت ارزیابی کرد اما خواستار جدیت و تلاش هرچه بیشتر مسئولین شهرستانی به خصوص بخشدار جدید جهت مرتفع نمودن کاستی ها و مشکلات این بخش شد.

صادقی در بخش دیگر با اشاره به روند تاریخی انقلاب اسلامی و تاثیران این انقلاب بر عرصه های مختلف نظام بین الملل ، رویدادها و انقلاب های مردمی در خاورمیانه را نشات گرفته از حرکت انقلابی امام خمینی ( ره ) برشمردند و هوشیاری و بصیرت مردم را در زمینه هجمه های دشمنان انقلاب جهت کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب اسلامی را خواستار شد.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی استاندار فارس ، محمدباقر مسعودی به عنوان سرپرست بخشداری حسن آباد اقلید معرفی گردید.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان