کد خبر: ۳۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱

دستپاچگی غربی ها و رژیم صهیونیستی از برگزاری اجلاس

کشور های غربی و اسرائیل در واقع با این کار می خواهند نشان دهند که در جنگ مستقیم با پیامبر اسلام (ص) هستند.

به گزارش شیرازه به نقل از سراج استهبان, حجت السلام مصطفی خاوری امام جمعه محترم شهرستان قرآنی استهبان گفت:هنوز در رسانه های جهان خبر اجلاس غیر متعدها در صدر اخبار قرار داشت که ناراحتی و عصبانیت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از برگزاری این اجلاس باعث ایجاد دستپاچگی هایی در این کشورها شد. لذا کار بسیار زشتی که در این هفته مرتکب شدند این بود که یک فیلم 120 دقیقه ای در آمریکا بر روی صحنه رفت که سراسر توهین و تمسخر اسلام و مسلمانان عرب و مخصوصا عرب های مصر و همچنین استهزاء شخص خاتم الانبیا و المرصلین (ص) بود.

وی ادامه داد: در واقع با این کار می خواهند نشان دهند که در جنگ مستقیم با پیامبر اسلام (ص) هستند. این کشورها خود شعارهایی از قبیل نقض حقوق بشر در ایران ، سلاح های کشتار جمعی و غلط انداز می دهند اما در این فیلم با به استهزاء کشیدن پیامبر (ص) و مسلمانان صدر اسلام و به تمسخر گرفتن دستورات دین مبین اسلام در واقع نفس و باطن خود را به نمایش گذاشتند که این کار باعث بیداری در کشورهای اسلامی شد. وگرنه از عظمت و بزرگی اسلام و مسلمین و پیامبر اسلام (ص) چیزی کاسته نخواهد شد.

همچنین ایشان افزودند: مردم مصر با این کار به خروش آمدند و مردم لیبی نیز حرکات بسیار خوبی از خود نشان دادند و در ایران نیز بعد از نماز جمعه مردم اعلام انزجار از این فیلم خواهند کرد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان