کد خبر: ۳۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱

ایران بیشترین خدمات را در اختیار پناهندگان قرار داده است

طی مراسمی با حضور یوسف احمدآدم رئیس دفترکمیساریای عالی سازمان ملل،مدیر کل اتباع خارجی فارس،سرپرست فرمانداری،امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سروستان چند طرح عمرانی در مهمانشهر شهید بهشتی این شهرستان کلنگ زنی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین، احسان خازن سرپرست فرمانداری شهرستان سروستان در ابتدای این مراسم گفت: در حال حاضر بیش از 400 نفر پناهنده خارجی در قالب 93 خانوار در این اردوگاه زندگی می کنند که  این تمرکز جمعیتی باعث شده خدمات بهتر و قابل قبولی به آنها ارائه شود.

وی در ادامه این مطلب افزود:امیدواریم حضور نماینده سازمان ملل در این اردوگاه آثارخوبی به دنبال داشته باشد تا بتوانیم علاوه بر ارائه خدمات بیشتر به ساکنان این مرکز زمینه بازگشت پایدار این اتباع را به کشورشان فراهم سازیم.

غلامرضا غلامی مدیر کل امور اتباع خارجی استان فارس نیز طی سخنانی اظهار داشت: ارائه خدمات توسط جمهوری اسلامی ایران به اتباع خارجی فراتر از تعهدات بین المللی و در قالب رأفت اسلامی است.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اداره کل امور اتباع فارس در جهت بازگشت اتباع خارجی به کشورشان،خواستار همکاری بیشتر مسولان ذیربط در جهت سرعت بخشیدن به این برنامه ها  شد.

 در ادامه این مراسم یوسف احمدآدم نماینده رئیس دفترکمیساریای عالی سازمان ملل متحد اعلام کرد: من طی مدت سی سال فعالیتم در کمیساریای عالی سازمان ملل در بیش از هفت کشور متفاوت حضور داشتم اما حقیقتاً جمهوری اسلامی ایران بیشترین خدمات را با عالی ترین کیفیت در اختیار پناهندگان قرار داده است .

خاطر نشان می شود در این مراسم کلنگ پروژه های آب رسانی و گاز رسانی  به زمین زده شد و  مدرسه ابتدایی این مرکز نیز رسما افتتاح شد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان