کد خبر: ۳۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱

افتتاح چهارمین نمایشگاه مقابله با بلایای طبیعی درسروستان

در این نمایشگاه کارشناسان به سوالات بازدیدکنندگان در خصوص مسائل ایمنی در مواقع بروز سیل و زلزله و دیگر حوادث طبیعی پاسخ خواهند داد.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین،همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی و به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سروستان چهارمین نمایشگاه مقابله با سوانح و بلایای طبیعی در سروستان افتتاح شد.

 

ناصر کوششیان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سروستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش فرهنگ اطلاع رسانی در جهت مقابله با بلایای طبیعی عنوان کرد و گفت:طی این هفته برنامه های متعدد فرهنگی و آموزشی از جمله مانور زلزله در مدارس و نقاط مختلف شهر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

 

 

وی در پایان سخنان خویش ضمن تقدیر از مدیریت شبکه بهداشت و درمان،شهرداری و اداره منابع طبیعی سروستان که برپایی این نمایشگاه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری داشته اند اعلام کرد:در این نمایشگاه کارشناسان به سوالات بازدیدکنندگان در خصوص مسائل ایمنی در مواقع بروز سیل و زلزله و دیگر سوانح طبیعی پاسخ خواهند داد.

 

 

خاطر نشان می شود این نمایشگاه که  در جلو  شهرداری سروستان برپا شده است تا پایان هفته جاری پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان