کد خبر: ۳۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱

جولانگاه متکدیان اتباع بیگانه در شهر شیراز +تعرفه های جدید

حضور متكديان پاكستاني مقابل مراكز اقتصادي و درماني شهر شیراز  موجب نارضايتي مردم  شده است, این نگرانی همزمان با آغاز سال تحصیلی و مدرسه رفتن دانش‌آموزان دوچندان شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از  موج ما ،متأسفانه یکی از ناهنجاریهای اجتماعی که با آن در شهرها مواجه هستیم، وجود گدا در سطح شهرهاست؛ این مشکل در شهر شیراز به یک مشکل اساسی تبدیل شده و نگرانی شهروندان روز به روز بیشتر می‌شود.

 

این گداهای پاکستانی به همراه خانواده خود وارد محله‌های شهر می‌‌شوند و به گدایی می‌پردازند؛ نکته جالب اینکه راه رفتن دروغین آنها و کج گرفتن دستانشان به راحتی قابل تشخیص هست.

 

دغدغه اکثر مردم شیراز احساس خطر از جانب این گداهاست و این نگرانی همزمان با آغاز سال تحصیلی و مدرسه رفتن دانش‌آموزان دوچندان شده است.

 

سوال اینجاست که چرا این اتباع غیر ایرانی در کوچه و خیابان‌های شهر به گدایی می‌پردازند و کسی هم به آنها کاری ندارد.

 

البته کمک کردن به انسان نیازمند جایز است اما نه کمک به افرادی که در پاکستان کلاس‌های گدایی را می‌گذرانند و گدایی به شغلی با درآمد خوب برای آنها تبدیل شده است.

 

گفتنی است :خستگي ناپذيري متكديان  پاکستانی از ويژگي هاي منحصر بفرد آنان است كه از آغاز كار مراكز تجاري تا پايان كار اين مراكز  در شب  این متکدیان با همان توان اوليه صبح با سماجت خود موجب نارضايتي مردم را فراهم مي كنند./224224

http://mojema.ir/userfile/7.2012100811203867.jpg

 انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان