کد خبر: ۳۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱

حکم فدراسیون در مورد برق شیراز عادلانه نیست

مدیرعامل باشگاه برق شیراز گفت: حکم فدراسیون پیرامون بازی‌های لغو شده عادلانه نیست.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حیدرعلی کامیاب بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعلام نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم نیروی زمینی پیرامون بازی لغو شده این تیم با برق شیراز عادلانه نیست.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز بیان داشت: هر دو بازی تیم فوتبال برق شیراز در ابتدای فصل به یک دلیل واحد لغو شده و اعلام نتیجه 3 بر صفر برای یک بازی و تکرار برای بازی دیگر مایه تعجب است.

وی گفت: باشگاه برق شیراز به این رای به شکل کتبی اعتراض کرده و از مسئولان فدراسیون انتظار پیگیری داریم.

کامیاب با اشاره به اینکه نایب رئیس فدراسیون اعلام کرده در لغو بازی‌های تیم فوتبال برق شیراز اشکال از برق نبوده، اضافه کرد: انتظار ما از فدراسیون این است که برای دو بازی که به یک دلیل لغو شده حکم مشابه صادر کند.

وی گفت: در این راستا به کمیته استیناف نامه نوشتیم و انتظار داریم فدراسیون به گونه‌ای عمل کند که موجب ناامیدی و یاس هواداران شیرازی نشود.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز در ادامه با اشاره به وضعیت رو به رشد تیم فوتبال برق شیراز تصریح کرد: تیم فوتبال برق شیراز روند رو به رشدی داشته که این روند با توجه به حل مشکلات مصدومیت و محرومیت بازیکنان با تجربه برق شیراز بهتر نیز می‌شود. 

کامیاب خاطرنشان کرد: امروز باشگاه برق شیراز بیشتر از هر زمان دیگر به حمایت نیاز دارد و مسئولان باید با حمایت خود زمینه دلگرمی بخش خصوصی که با هدف خدمت به ورزش این استان سرمایه‌گذاری کرده است را فراهم کنند.

وی گفت: باور کنیم که آقای فارسی مالک باشگاه به تنهایی قادر به تامین هزینه‌های این تیم نیست و بخش خصوصی به حمایت بیشتر نیاز دارد.

کامیاب باشگاه برق شیراز را مانند فرزند آیت‌اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال دانست و اضافه کرد: بی‌تردید آنقدر که وی به این تیم و باشگاه تعصب داشته و دارد دیگران ندارند و امیدواریم او با اجرای عدالت زمینه خوشحالی هوادارانی که زیر آفتاب گرم برای تشویق به استادیوم می‌آیند را فراهم کند.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز گفت: امروز به معنای حرفی که یک روز غلامحسین پیروانی پیرامون فوتبال در این شهر زد رسیدم و با حاشیه‌سازی عده‌ای برای این تیم فهمیدم برق شیراز در وطن خودش بسیار غریب است.

وی در پایان با درخواست از نیروی انتظامی برای همراهی بیشتر در مسابقات تیم برق شیراز خاطرنشان کرد: در سایر شهرها ماموران نیروی انتظامی از بدو ورود تیم برق شیراز امنیت این تیم را با همراه کردن اکیپ‌هایی تامین می‌کنند و این اقدام تا زمان ترک شهر میزبان ادامه دارد اما در شیراز به دلیل عدم تعامل خوب و مناسب برای برگزاری مسابقات با مشکلاتی مواجه هستیم.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان